نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
ستاره‌ای که شاید دیگر نتواند در سطح بالا بازی کند/ آینده میسون گرین‌وود در هاله‌ای از ابهام است!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میسون گرین‌وود از تصمیم منچستریونایتد برای کنار گذاشتنش ویران شده و به فکر قبول پیشنهاد یک باشگاه در آلبانی افتاده است.

میسون گرین‌وود ۲۱ ساله و خانواده‌اش انتظار داشتند که به شیاطین سرخ بازگردند، زیرا مسئولان باشگاه اعلام کردند که مایلند به او فرصتی دوباره بدهند. اما پس از واکنش‌های زیادی که این خبر در پی داشت، باشگاه روز دوشنبه اعلام کرد که او دیگر برای یونایتد بازی نخواهد کرد.

پس از اینکه مقامات سری آ ایتالیا و لیگ حرفه‌ای عربستان اعلام کردند که دیگر علاقه‌ای به جذب این ستاره ندارند، امیدهای او برای شروع دوباره فوتبالش در یک باشگاه سطح بالا از بین رفت. پس از اینکه محرومیت او از سوی یونایتد به اتهام تجاوز جنسی، در ماه فوریه لغو شد، حداقل دو باشگاه لیگ برتری درباره قرارداد قرضی او پرس و جو کردند. اما این باشگاه‌ها در برنامه‌های خود تجدید نظر کردند زیرا مطمئن نیستند که آیا هرگونه واکنش عمومی در صورت جذب او ارزشش را دارد یا خیر.

باشگاه‌های چمپیونشیپ نیز وضعیت را زیر نظر دارند، اما نگران هستند که آنها نیز نتوانند وضعیت را مدیریت کنند. بنابراین در حال حاضر تنها تیمی که گفته می‌شود همچنان به جذب گرین‌وود علاقه‌مند است یک تیم ناشناس در آلبانی است.

به گزارش نشریه سان، واکنش‌ها به حدی شدید بوده که گرین‌وود ویران شده و از آینده شغلی خود می‌ترسد. یک منبع آگاه گفت: «میسون همیشه می‌خواست حرفه خود را در بالاترین سطح ممکن از سر بگیرد. او امیدوار بود و معتقد بود که با یونایتد ادامه خواهد داد. شدت این واکنش‌ها او را نگران این موضوع کرده که آیا دوباره قادر خواهد بود که در لیگ‌های برتر بازی کند یا خیر. بازی در جایی مانند آلبانی هرگز جزو برنامه‌های او نبود.»

گرین‌وود در ژانویه ۲۰۲۲ پس از انتشار تصاویر ناراحت‌کننده در رسانه‌های اجتماعی دستگیر شد. اما پس از آن که شاهدان کلیدی مدارک خود را پس گرفتند، روند دادگاه او متوقف شد و پرونده بسته شد. ریچارد آرنولد، مدیرعامل یونایتد، این هفته گفت که باشگاه به دنبال تحقیقات پنج ماهه به این نتیجه رسیده که گرین‌وود مرتکب هیچ جرمی نشده است، اما او برای صلاح خودش باید اولدترافورد را ترک کند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی