نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
طلسم پیراهن شماره ۹ چلسی شکسته می‌شود؟/ گزینه‌هایی برای درخشش در پایتخت با یک شماره خاص
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی چلسی می‌خواهد نفرین پیراهن شماره ۹ چلسی را از بین ببرد و نام هفت مهاجمی که می‌توانند به او در این مسیر کمک کنند در ادامه آورده شده است.

مائوریسیو پوچتینو متعهد شده که نفرینی که به پیراهن شماره ۹ چلسی نسبت داده شده را بشکند. مربی آبی‌ها پس از اطلاع از تاریخ تاریک این شماره پیراهن، از مهاجم بعدی باشگاه می‌خواهد که آن را بپوشد.

از روملو لوکاکو و تامی آبراهام تا پیر امریک اوبامیانگ و آلوارو موراتا، پیراهن شماره ۹ چلسی تا حدودی نفرین‌شده است. لوکاکو که در سال ۲۰۲۱ با ۹۷.۵ میلیون پوند قرارداد امضا کرد، فصل گذشته به اینتر قرض داده شد و دیگر به تیم اصلی برنگشت.

مهاجمان جدید کریستوفر انکونکو و نیکولاس جکسون ترجیح دادند شماره‌ای را که بسیاری در داخل و خارج از استمفوردبریج آن را نفرین‌شده می‌دانند، نپوشند. اما پوچتینو اکنون قول داده که طلسم پیراهن را از بین ببرد.

وقتی از این مربی آرژانتینی پرسیده شد که نفرین را از بین می‌برد یا نه، گفت: «مطمئناً، اگر یک نفر دیگر بیاوریم قطعا پیراهن شماره ۹ را خواهد پوشید و سعی می‌کند این احساس و ایده را تغییر دهد و ثابت کند که این عدد نفرین نشده است. ما باید کارهایی را برای تغییر انرژی انجام دهیم. من از کیت‌من می‌خواهم که همه پیراهن‌های شماره ۹ را بیاورد و ما کاری برای شکستن طلسم انجام خواهیم داد.»

اما آیا واقعاً گزینه‌های قابل قبول زیادی برای پوچتینو وجود دارد؟ در اینجا نگاهی به ۷ نامی که می‌توانند الگو را بشکنند می‌اندازیم.

طلسم پیراهن شماره ۹ چلسی شکسته می‌شود؟/ گزینه‌هایی برای درخشش در پایتخت با یک شماره خاص

ویکتور اوسیمن

این بازیکن ۲۴ ساله نیجریه‌ای یکی از محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال جهان است. اوسیمن در فصل قهرمانی ناپولی (۲۰۲۳-۲۰۲۲) ۲۶ گل به ثمر رساند. ترکیبی شیک از قدرت و سرعت این مهاجم می‌تواند با بازیکنان خلاق چلسی که موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنند اما کسی را در محوطه جریمه ندارند، معجزه کند.

رندال کولو موآنی

چند ماه است که این ملی‌پوش فرانسوی که در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به شهرت رسید، با جدایی تابستانی مرتبط بوده است. موآنی فصل گذشته برای اینتراخت فرانکفورت ۲۳ گل به ثمر رساند و ۱۷ پاس گل داد. اما با انتقال نیمار به عربستان سعودی، پاری‌سن‌ژرمن به دنبال جذب موانی برای تقویت خط حمله خودش است.

ایوان فرگوسن

آیا چلسی می‌تواند دوباره با برایتون تجارت کند؟ این مهاجم ۱۸ ساله فصل گذشته وارد میادین شد و از زمان حضورش در تیم بزرگسالان ۹ گل به ثمر رساند. فرگوسن پس از امضای قرارداد بلندمدت در ماه آوریل، مدت کوتاهی با جدایی از برایتون در ارتباط بوده است.

ایوان تونی

ایوان تونی ممکن است تا سال ۲۰۲۴ محروم باشد، اما چلسی هنوز هم می‌تواند با آوردن او به باشگاه پیشرفت کند. این بازیکن ۲۷ ساله در فصل گذشته تنها توسط ارلینگ هالند و هری کین در لیگ برتر از نظر میزان گلزنی شکست خورد. او ۳۲ گل در ۶۸ بازی برای زنبورها به ثمر رسانده که رکوردی باورنکردنی برای یک شماره ۹ است، در تیمی که دو سال پیش از چمپیونشیپ صعود کرده بود.

این مطلب را هم بخوانید: بازیکن قمارباز باشگاهش را عوض می‌کند

لائوتارو مارتینس

لائوتارو مارتینس، مهاجم اینتر یکی از گران‌ترین گزینه‌هایی است که پوچتینو می‌تواند به سراغش برود. سال گذشته قیمت این بازیکن ۲۵ ساله آرژانتینی حدود ۷۵ میلیون پوند بود. برنده جام جهانی فصل گذشته ۲۸ بار برای تیم ایتالیایی گلزنی کرد.

فولارین بالوگان

بالوگان، مهاجم ۲۲ ساله آرسنال، به دنبال حضور منظم در تیم اصلی است و می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی برای پوچتینو باشد. بالوگان فصل گذشته در زمان حضور قرضی در ریمز با ۲۱ گل خود همه را تحت تاثیر قرار داد. آرسنال قیمت او را ۵۰ میلیون پوند ارزیابی کرده، اما گفته می‌شود که در آستانه فروش او به موناکو است.

داروین نونیس

داروین نونیس پس از یک فصل ۳۴ گلی با بنفیکا به لیورپول آمد. زمانی که در بنفیکا بود با زدن ۶ گل در ۱۰ بازی لیگ قهرمانان، خود را به عنوان یکی از تیزترین گلزنان اروپا معرفی کرد. امسال سال داوری نونیس در لیورپول است، آیا او می‌تواند فرم قبلی خود را در چلسی تکرار کند؟

این مطالب را هم بخوانید: طلسم شماره ۹ آبی‌ها ادامه دارد/ این ستاره هم ناکام بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی