نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
خبر عجیبی که خیلی زود تکذیب شد؛ نه درگیری پیش آمد نه دلخوری وجود داشت/ پشت‌پرده شایعه عجیب درمورد ستاره ملی‌پوش پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن، شایعه عجیبی در مورد درگیری مرتض پورعلی‌گنجی و یحیی گل محمدی شنیده شد.

پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر مقابل ذوب آهن متوقف شد و نتوانست به سومین برد متوالی خود در این فصل برسد. بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول بازی مقابل ذوب آهن نمایش خوبی نداشتند و ضعیف ظاهر شدند. در بین دو نیمه یحیی گل محمدی دست به دو تغییر زد و محمد عمری و مسعود ریگی را به جای سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی به زمین فرستاد. بعد از بازی شایعه عجیبی منتشر شد که باورش کمی سخت بود.

بعد از بازی شایعه شد که در بین دو نیمه و وقتی یحیی قصد تعویض پورعلی‌گنجی را داشت، مدافع ملی پوش پرسپولیس از کوره در رفت و با یحیی گل محمدی دچار درگیری لفظی شد. این درحالی است که طبق اعلام مدیران پرسپولیس، گل محمدی به این دلیل مرتضی را تعویض کرد که این بازیکن دچار آسیب دیدگی جزیی شده بود و یحیی برای اینکه روی این بازیکن که جزو ستاره‌های اصلی تیمش هم به حساب می آید ریسک نکند، دست به تعویض او زد. حتی افشین پیروانی این خبر را تکذیب کرد و باشگاه پرسپولیس هم قصد دارد از کسی که این خبر را منتشر کرد، شکایت کند.

پیگیری‌های ما از بازیکنان و نزدیکان باشگاه پرسپولیس هم نشان می دهد هیچ درگیری بین پورعلی‌گنجی و گل محمدی صورت نگرفته و مشکلی بین این دو به وجود نیامده است. ماجرا وقتی جالب می شود که بدانید مرتضی پورعلی‌گنجی جزو محبوب ترین شاگردان یحیی به حساب می آید و ارتباط بسیار نزدیک و صمیمانه ای بین این دو وجود دارد.

خیلی‌ها می گویند مرتضی پسر یحیی است و آنقدر ارتباط بین گل محمدی و پورعلی‌گنجی خوب است که این دو بیرون از فوتبال هم با هم رفت و آمد دارند. اصلا یکی از دلایل اصلی حضور پورعلی‌گنجی در پرسپولیس، یحیی گل محمدی بود. یحیی و مرتضی در نفت تهران با هم کار کردند و پورعلی‌گنجی همواره از گل محمدی به عنوان یکی از مربیان تاثیرگذار در زندگی اش یاد کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • استیصال IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    شیطنت کیسه
    • امیر علی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      اون قدر این خبر فیک خنده آور بود که اصلا باشگاه پرسپولیس نباید عکس العمل نشون میداد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی