۱۲
حمایت یک چهره مشهور از انتقال سردار آزمون/ پیشکسوت رم پاسخ منتقدان را داد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روجیه‌رو ریتزیتلی، مهاجم سابق رم، درباره جذب سردار آزمون صحبت کرد.

 روجیرو ریتزیتلی، مهاجم سابق رم، به جذب سردار آزمون توسط رم واکنش نشان داد.

پس از اعلام باشگاه مبنی بر انتقال قرضی آزمون از بایرلورکوزن، ریتزیتلی نظرات خود را در مصاحبه‌ای با کوریره دلو اسپورت در این خصوص مطرح کرد.

او درباره جذب این مهاجم ایرانی گفت: آزمون در لورکوزن گل‌های بسیار کمی زد، او در زنیت تعداد گل‌های بیشتری را به ثمر رسانده بود. او بازیکنی است که رم به آن نیاز داشت، زیرا نمی‌توانی تنها بلوتی را داشته باشی و فصل را با او شروع کنی.

ریتزیتلی ابراز امیدواری کرد سردار در باشگاه جدیدش به موفقیت برسد: بیایید امیدوار باشیم که این اتفاق می‌افتد، من زاپاتا را ترجیح می‌دادم که از قبل سری A را می‌شناسد. در عوض، آزمون باید یاد بگیرد و با لیگی دیگر سازگار شود. مورینیو با بازیکنانی که دارد کار می‌کند، او بازار نقل و انتقالات را اداره نمی‌کند. او با آنچه باشگاه به او پیشنهاد می‌دهد، سازگار است، به خصوص با محدودیت‌های فرپلی مالی که در باشگاه وجود دارد. خوشبختانه بلوتی مقابل سالرنیتانا خوب عمل کرد و سه گل به ثمر رساند که یکی از آن‌ها هم مردود شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • بهرام IT ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    دیشب چی نوشتم برای شما اگر یادتان باشد نوشتم که تا چند ماه بعد سردار کفشهایش هم در ایتالیا جا میگذارد و از شر ملت خراب و نادرست و خارجی آزار ایتالیا فرار میکند،اینها اینجا داخل ایتالیا هنوز سردار نیتچامده همه مخالف و عصبانی هستند که چرا مسلمان و ایرانی به اینجا آورده اید حالا حسابش را بکن چند وقت بعد چه خواهد شد اونهم با سردار که چندان گلزن قهاری هم نیست و شاید در چند بازی پیاپی اصلا گلی هم نزنه،اونوقت همگی اینها میریزند توی استادیوم به فحاشی و آزار سردار گرچه فکر کنم حتی گل هم اگه بزنه دیر یا زود همین اتفاق خواهد افتاد.اینجا آلمان نیست که بیچاره آلمانی اسمش بد رفته و خرابترین مردمان در کل دنیا همین ایتالیایی بی سواد به درد نخور عقب مانده در اروپا هست.آلمانی باز با سواد و با شعور هست و بی احترامی به بازیکنی و کسی نمیکنه....
    • رضا IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      شما نگران سردار ازمون نباش اون تو کشور خودش به هموطنش فحش میده و توهین میکنه. تو برنامه زنده به اعتقادات یه ملت بی احترامی می کنه اونجا هم همینکارا بلده تکرار کنه. بالاخره ادما یه جایی باید با کسی عین خودشون برخورد کنند.
  • محمدرضا IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    اتفاقا سردار به اندازه زمان کمی که به او میدادن گل زد.ولی در لور کوزن در چند بازی اخر با او همکاری نمیکردن.اونا گدشت نداشتن یه ایرانی گل بزنه.در بهترین موقعیت به سردار پاس گل نمیدادن.اونوقت چه توقعی داشتی.خدایی او خیلی هوشیارتر وگزنده تر از طارمی در همه جاها بود.در گلزنی وپاس گل دادن ولی طارمی هم خیلی بازیها با او همکاری نمیکرد.خودشم میدونه ماهم میدونیم حالت کم گدشتی طارمی را.ولی سردار هیچ وقت گله نکرد از او.
  • محمدرضا IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    سردار در حد لیگ روسیه هست همین
  • آبی آبی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    ما عادت داریم داشته هامون و خراب کنیم نامجو احدی دایی کریمی و.....همهدر اروپا به اندازه خودشون خوب بودن آزمون هم به همین ترتیب بعد مگه در لیگAبازیکن خارجی و مسلمان دیگه نیست فقط با ما بدن؟!!!!!
  • علی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    عشق است سردار. سردار فوتبال فقط سردار آزمون
  • محمد م IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    به نظر من ازمون در ایتالیا تو اوج خواهد بود چون که مربی رم اقای خاص است واین مربی هیچ بی نظمی در پاس دادن به مهاجم را نمی پذیرد وازمون هم به این راحتی فرصت ازدست نمی دهد در رم موفق خواهد بود توی تیم ملی ازمون را تغذیه نمی کنند اگر مثل طارمی تغذیه بشه هیچ فرصتی را ازدست نمیده ، تغذیه کننده پاس های خوب در تیم ملی برای طارمی خود ازمون بوده ، حال ببینیم تیم ملی بدون ازمون طارمی چقدر موفقه؟9
    • شایان US ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      عالی گفتی پسر تو این تیم میترکونه
    • شایان US ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      عالی گفتی پسر تو این تیم میترکونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی