انتقاد شدید پیشکسوت والیبال به تیم عطایی؛ والیبال جای سیاسی‌کاری نیست/ با شیپور نمی‌توان قهرمان آسیا شد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش پیشین والیبال گفت: با وجودی که تماشاگران ارومیه‌ای و مسئولان شهرداری این شهر برای میزبانی، سنگ تمام گذاشتند اما با شیپور نمی‌توان قهرمان آسیا شد!

بهنام محمودی در مورد نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه اظهار داشت: تیم ایران اصلاً خوب نبود. تیم ملی برابر چین هم خوب بازی نکرد و در واقع دو سه سال است که افت کرده‌ایم.

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ادامه داد: با وجودی که تماشاگران ارومیه‌ای و مسئولان شهرداری این شهر برای میزبانی، سنگ تمام گذاشتند اما با شیپور نمی‌توان قهرمان آسیا شد!

محمودی گفت: تیم ملی استانداردهای لازم را ندارد و در لیگ ملت‌های والیبال نیز به همین شکل ظاهر شد. ایران در بازی فینال و در حالی که ژاپن هم چهره قدرتمندی از خود نشان نداد، جنگنده نبود. جو سالن هم زمانی که تیم عقب افتاد به ضرر ایران شد. در این روزها دیگر نمی‌توان با تماشاگر، بازی‌ها را برد.

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون والیبال با انتقاد از رویکرد این فدراسیون تصریح کرد: بدعتی که فدراسیون به آن روی آورده، حذف منتقدان و دلسوزان است که به والیبال آسیب می‌زند. بازیکنان، سربازان تیم ملی هستند که متأسفانه برخی مربیان، پشت سربازها مخفی می‌شوند. والیبال باید منش پهلوانی داشته باشد و جای سیاسی‌کاری نیست. فدراسیون در ماه‌های آینده نیاز به تغییر مدیریت و ساختار دارد.

وی در مورد عملکرد امین اسماعیل‌نژاد و صابر کاظمی گفت: آنها هم مثل سایر اعضای تیم، خوب بازی نکردند ولی نباید این نکته را فراموش کرد که این بازیکنان، سرمایه‌های والیبال ایران هستند. کادرفنی یا باید بازیکنانی بهتر از این افراد برای تیم ملی پیدا کند یا از همین بازیکنان، بهترین استفاده را ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • جفری US ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    الکنو با چند باخت سریع تعویض شد ولی ایشون اینقدر پشتش به فدراسیون گرمه و رو داره که برکنار بشو و استعفا بده نیس!!!
  • محمد صادق🚩 IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    با بوق چی📯
  • فرامرز IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    یکی از بهترین بازی های پرسپولیس اتفاقاً همین بازی با ذوب آهن بود پاسکاری های تحت فشار در فضای محدود موقعیت های ایجاد شده تعویض طلایی و....و در فاز دفاعی موقعیت ندادن به تیم مقابل و....(منظور از تعویض طلایی مشخصا گولسیانی نیست بلکه تأثیرگذاری مسعود ریگی و یاسین سلمانی ست). اتفاقاً خیلی از دو بازی ابتدایی که پرسپولیس برد چون در بازی با تراکتور که استراتژی تیم کنترل تیم مقابل بود به اصطلاح پرسپولیس واکنشی reactive بازی می کرد و مالکیت را در اختیار نداشت در بازی با آلومینیوم هم که در خانه بیش از 51 درصد توپ را در اختیار نداشت و در موقعیت سازی موفق نبود یک روزی توپ های شما هر کاری که بکنید وارد گل نمی شود یا با یک اشتباه فردی دروازه تیم تان باز می شود اما صرفاً تحت تاثیر نتیجه نباید قرار گرفت یعنی انتظار حداقلی که از یک پیشکسوت می رود همین است که فنی و در مقایسه با بازی های پیشین حرف بزند و روند حرکتی تیم را در نظر بگیرد چون روند تیم در بازیهای مختلف است که جایگاه تیم را مشخص می کند و نه یک بازی خاص .اما همیشه این گونه نخواهد بود که تیمی اصولی بازی بکند و توپ هایش به گل تبدیل نشود
  • علی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    اقای عطایی واقعا خجالت بکش .چی به والیبال مملکتمون اضافه کردی
  • حميد کلاش IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    اقايون بهروز عطايي کاري نيست همه کاره واليبا ايران عبادي پور هست از پدرش بگير تا مافيا چطور زير پاي هم پستاش روفت از فرهاد قاﺋمي بکير تا بغيه چرا سعيد معروف خداحافظي کرد همش بخاطر عبادي پور شما ديد حتي يکبار تعويض کنن چه الکنو چه عطايي سرمربي بهش ميگن اکه ميخواي سريع برکنار نشي بايد عبادي پور يک دقه هم تعويض نشه حتي اگه همه توپها خراب کنه انقدري که توپ خراب کرد نصفش امتياز نگرفت
  • شهروز IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    فدراسیون والیبال باید ورود بوق و شیپور رو به سالنهای والیبال ممنوع کنه . آبروریزی شده
  • وحید IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    اقاوالیبال هروقت به سیاست وصله همینه آقای کارخانه که حزبش مشخصه آقای داورزنی که هیچ قدرتی نمیتونه برکنارش کنه عطایی هم باکارخانه اومده دیگه ورزش جایی ندارد برای مردم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی