نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
آبی‌ها وارد فاز دربی شدند؛ خط قرمز شاگردان جواد مشخص شد/ هشدار نکونام به بازیکنان استقلال با چاشنی چشمی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در نزدیکی دیدار حساس هفته پنج با پرسپولیس مصاحبه تند روزبه چشمی علیه کمیته داوران و سازمان لیگ همچون خطری از بیخ گوش استقلال گذشت.

در شرایطی که آرمین سهرابیان مدافع وسط تیم استقلال هنوز شرایط آرمانی برای همراهی استقلال در دیدار این هفته مقابل استقلال خوزستان را پیدا نکرده خبر محرومیت روزبه چشمی تااطلاع ثانوی، تن و بدن کادر فنی استقلال را لرزاند.

بروز برخی اشتباهات داوری در دیدار سپاهان و استقلال (که کارشناسان داوری معتقد بودند کوپال ناظمی مرتکب اشتباهاتی در اعلام ضربه پنالتی به ضرر استقلال شده) باعث شد تا یکی از دو کاپیتان اصلی تیم استقلال در پایان مسابقه مصاحبه نسبتاً تندی در رابطه با اوضاع و احوال برگزاری مسابقات لیگ برتر و داوری‌ها انجام بدهد.

ساعاتی پس از انتشار این مصاحبه خبر محرومیت روزبه چشمی «تا اطلاع ثانوی» فکر هواداران استقلال و سرمربی این تیم را به خودش مشغول کرد.

این در حالی بود که آرمان سهرابیان مدافع میانی استقلال که روزبه چشمی در دو بازی ملوان و سپاهان جانشین این بازیکن شده بود هنوز در شرایط آرمانی برای حضور در ترکیب اصلی نیست.

نکونام که پیش بینی می‌کرد از چشمی باید در بازی با استقلال خوزستان هم در پست دفاع میانی استفاده کند گرچه به حمایت از روزبه چشمی برآمد و با انتشار یک استوری نوشت که «ما همه چشمی هستیم»! اما از تیم استقلال خبر می‌رسد او درباره مصاحبه کردن با رسانه‌ها هشدارهای لازم را به شاگردانش داده است.

افراد نزدیک به کادر فنی استقلال در این باره توضیح می‌دهند که با توجه به کمبود بازیکن در برخی پست‌های این تیم نکونام از شاگردانش خواسته ضمن بیان کردن مشکلات با رسانه‌ها مراقب خط قرمزهای موجود برای فدراسیون فوتبال و کمیته داوران باشند.

لازم به ذکر است؛ مربیان استقلال به بازیکنان هشدار دادن اگر لازم باشد صحبتی در رابطه با مشکلات داوری انجام بشود کادر فنی آنها را به مسئولان منتقل خواهند کرد.

یادآور می شود؛ نزدیک بودن به دربی و احتمال مصدومیت بازیکنان استقلال به اندازه کافی کادر فنی این تیم را نگران کرده مبادا در آستانه دیدار حساس روبروی پرسپولیس بازیکنی نتواند این تیم را در دیدار هفته پنجم همراهی کند. برای همین این موضوعات به دقت زیر ذره بین کادر فنی و به ویژه شخص جواد نکونام قرار گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • زیگزاگ IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    فدراسیون دنبال بهانه است که یه کمک دیگه به رقیب بکنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی