نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
نزول وحشتناک یک ستاره پرسپولیسی/ آقای مربی این بازیکن را نمی‌خواهد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی اسپانیایی تراکتور به مسئولان تیم تبریزی اعلام کرده است که دیگر نیازی به سعید آقایی ندارد!

حدود ۳ سال پیش دو بازیکن پرسپولیس به عنوان بهترین مدافعان راست و چپ لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در منطقه غرب انتخاب شدند.

در آن دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا  در ادامه نظرسنجی های خود برای انتخاب تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در منطقه غرب یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین مدافعان این رقابت‌ها به راه انداخت.

در این نظرسنجی AFC به معرفی نامزدهای ۳ پست خط دفاعی یعنی مدافع راست، چپ و میانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در منطقه غرب پرداخت. ۴ مدافع پرسپولیس در میان نامزدها قرار گرفتند. سیامک نعمتی در میان نامزدهای مدافع راست قرار گرفت. شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان نامزد بهترین مدافع میانی و سعید آقایی نامزد کسب بهترین دفاع چپ شدند.

آن نظرسنجی به پایان رسید و ۲ مدافع پرسپولیس به عنوان بهترین ها از دید کاربران انتخاب شدند. در پست مدافع چپ سعید آقایی با کسب ۸۵ درصد آراء بهترین مدافع در پست خود انتخاب شد. سیامک نعمتی در پست دفاع راست با کسب ۷۹ درصد آراء در رده اول ایستاد.

حالا دست سرنوشت سعید آقایی و سیامک نعمتی را با خود به تبریز برده است در حالی که اولی تا پایان هفته سوم لیگ برتر، یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان تیم تراکتوربوده است.

از تبریز خبرمی رسد که پاکو خمس از سعید آقایی ناامید شده و قصد دارد او را جواب کند.

لابد درجریان هستید هواداران تیم تراکتور به خرید سعید آقایی واکنش‌های زیاد و البته جنجالی داشتند. آقایی در آکادمی تراکتور رشد و پرورش یافت و پس از بازی در رده‌های سنی تراکتور به تیم بزرگسالان رسید و در نهایت در این تیم چهره شد. او در فصل ۹۳_۹۲ نیز موفق شد با تراکتور قهرمان جام حذفی شود.

پس از گذشت ۶ سال سعید آقایی به تراکتور برگشت اما اتفاقات عجیبی که در این سال‌ها رخ داده، ارتباط خوب او و هواداران تراکتور را تحت‌الشعاع قرار داده است.

دلخوری هواداران تراکتور از آقایی درست از زمانی آغاز شد که این بازیکن تصمیم به جدایی از جمع تی‌تی‌ها گرفت؛ این جدایی در برهه‌ای رقم خورد که تراکتور به دلیل محرومیت از پنجره نقل‌وانتقالاتی نمی‌توانست بازیکن جذب کند و احتیاج مبرمی به آقایی داشت.

گلایه‌های هواداران تراکتور از آقایی پس از بازگشت این بازیکن با لباس پرسپولیس به تبریز افزایش پیدا کرد. ۲ فصل پیش دیدار پرسپولیس و تراکتور در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام با حاشیه و جنجال، نیمه‌تمام ماند و باشگاه تراکتور از آقایی و امید عالیشاه به کمیته انضباطی شکایت کرد.

آقایی پس از جدایی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی راهی فولاد خوزستان شد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد فصل گذشته در لباس این تیم در تبریز، یک‌بار دیگر پرشورها روی خوشی به بازیکن سابق‌شان نشان ندادند و از بدو ورود آقایی به زمین شروع به سر دادن شعارهای تند علیه این بازیکن تبریزی کردند.

حالا سرمربی اسپانیایی در حالی خواستار فروش سعید آقایی شده که خوب می داند این مدافع چپ پا و نزول کرده نزد هواداران تراکتور نیز جایگاه و محبوبیت خاصی ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • فرامرز IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    به نوشته های خودتان مراجعه کنید چقدر به به چه چه کرده بودید که تراکتور بازیکنانی را گرفته که دارای ژن قهرمانی هستند یکی از این افراد را دقیقاً سعید آقایی معرفی کرده بودید در صورتی که در فوتبال میزان فرم فعلی افراد است وگرنه شک نکنید یحیی سعید آقایی را رد نمی کرد که به فولاد بپیوندد؟ او هم از خدایش بود که پرسپولیسی بماند
  • زیگزاگ IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    اگه نظرسنجی مردمی بوده، گول زننده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی