نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
۳ |
۰
پرسپولیس ۳۵ میلیارد تومان از منابع بورس را خرج کرد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر ۳۵ میلیارد تومان دیگر از منابع خود بابت فروش سهام را هزینه امور جاری خود کرده است.

باشگاه پرسپولیس در روزهای ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان مربوط به فصل جدید را به حسابشان واریز کرد و حالا مشخص شده این پول از منابع پرسپولیس بابت فروش ۱۰ درصد سهام نزد بورس تامین شده است.

درباره این موضوع یک مقام آگاه در باشگاه پرسولیس گفت: ۳۵ میلیارد تومان دیگر از منابع باشگاه در بورس را برداشتیم و با آن پول توانستیم ۱۰ درصد مطالبات بازیکنان مربوط به فصل جدید را پرداخت کنیم. در حال حاضر حدود ۱۴۵ میلیارد تومان دیگر در بورس داریم که آن هم در صورت اجازه سازمان خصوصی‌سازی قابل برداشت است. با توجه به اینکه سند ورزشگاه شهدای گمنام نزد بانک به عنوان ضمانت قرار داده شده است، مشکلی بابت برداشت باقی‌مانده پول نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساسان IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    به عنوان یک پرسپولیسی عرض می کنم وقتی ۱۰ درصد قرارداد بازیکن ها شده ۳۵ میلیارد پس کل مبلغ قردادها چقدر میشه !؟ بله درسته ۳۵۰ میلیارد تومان که سقف ۳۰۰+۲۵ میلیارد کذایی رو رد کردیم. به نظرم به یک مقام آگاه بگید بهتره مصاحبه نکنه تا دردسر درست نکنه.
    • فس فس US ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      آقای زرنگ تیم پرسپولیس ۳۰ تا بازیکن بزرگسال و امیدهایی داره که به پرسپولیس اومدن و از سال قبلم طلبکارن. خیال کردی باشگاه ۱۰ تا بازیکن داره کیسه جان🤣🤣🤣🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️
  • آریا US ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    از مهاجم چه خبر؟ اسدبیگی و هنانوف میخوان در خط حمله بازی کنن؟ پول بازیکنان رو بدید؛ اما ۱ مهاجم هم بگیرید! آقایان درویش و گلمحمدی؛ پرسپولیس ارثیه شما نیست که میلیونها هوادار رو نادیده گرفتید و بجای مهاجم؛ میرید مدافع و هافبک میخرید و در نهایتم روی نیمکت میزارید! گولسیانی رو چرا بازی نمیدی؟ خودمون مهاجم نداریم؛ بعدش میری عبدی رو قرض میدی به تراکتور؛ گلر نداریم؛ گوهری رو میدی به آلومینیوم!!! امسال دیگه سال آخر یحیی با پرسپولیسه! اگر علی دایی الان در این تیم بود؛ امثال طارمی و علیپور رو میاورد در خط حمله و مثل شما ترسو بازی نمیکرد! همین شکلی امتیاز از دست میدی که آخرفصل تمام هواداران رو به استرس میندازی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی