کامبک در کامبک بارسلونا/ غرق شدن زیردریایی‌ها با درخشش پدیده ژاوی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم بارسلونا در رقابت‌های لالیگا به یک پیروزی بزرگ مقابل ویارئال رسید.

تیم بارسلونا در رقابت‌های لالیگا از هفته سوم در دیداری خارج از خانه به مصاف ویارئال رفت و در یک بازی عجیب و پرگل آبی‌و اناری‌ها با نتیجه ۴-۳ به پیروزی بزرگی رسیدند.

شاگردان ژاوی نیمه نخست را طوفانی شروع کردند و لامین یامال پدیده جوان بارسایی‌ها که نمایش درخشانی از خود در این بازی نشان داد پایه‌گذار گل اول آبی و اناری‌ها شد و پابلو گاویرا در دقیقه ۱۲ بارسا را پیش انداخت و فرانکی دی یونگ در دقیقه ۱۵ گل دوم را به ثمر رساند.

درحالیکه همه چیز در این نیمه به سود بارسلونا پیش می‌رفت تیم زردپوشان ویارئال با گلزنی خوان فویت در دقیقه ۲۶ اختلاف را به یک گل رساندند و در دقیقه ۴۰ الکساندر سورلوس بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با نتیجه۲-۲ به رختکن بروند.

ویارئال که در نیمه نخست از شکست گریخته بود در دقیقه ۵۰ توسط الکس بائنا به گل سوم رسید تا شاگردان کیکه ستین در آستانه یک کامبک رویایی قرار بگیرند اما با تعویض ژاوی و حضور فران تورس در زمین مهاجم بارسایی‌ها در دقیقه ۶۸ بارسا را از شکست نجات داد و در ادامه یامال جوان باز هم بارسا را در مسیر پیروزی قرار داد.

حرکت پا به توپ تماشایی پدیده جوان ژاوی در محوطه جریمه با یک شوت از این بازیکن به سمت دروازه پس از برخورد به تیر توپ در مقابل دروازه خالی به روبرت لواندوفسکی رسید و مهاجم لهستانی گل چهارم بارسا را در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند تا این بار شاگردان ژاوی کامبک بزنند.

بازی در ادامه با برتری ۴-۳ بارسلونا به پایان رسید تا آبی و اناری‌ها با یک پیروزی بزرگ خارج از خانه ۷ امتیازی شوند و در رده سوم لالیگا قرار بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی