نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
۳ |
۱
صف آرایی کاپیتان استقلال مقابل تیم محبوبش
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدحسین حسینی در مقابل استقلال خوزستان یک رکورد تاریخی به نام خود ثبت کرده است و رودرویی با خوزستانی‌ها برای او یادآور این اتفاق خواهد بود.

 استقلال خوزستان خاطره شیرینی برای سیدحسین حسینی به همراه دارد. او در تقابل استقلال و استقلال خوزستان در فصل ۹۶-۹۷ توانست با بیش از ۶۳۰ دقیقه بسته نگه داشتن دروازه خود رکورد وحید طالب‌لو که مربوط به لیگ پنجم بود را بشکند و بیشترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه استقلال را به نام خود ثبت کند.

حسینی پس از این دیدار موفق به کلین‌شیت مقابل تراکتورسازی شد و رکورد بیشترین تایم گل نخوردن در لیگ برتر را هم به نام خود ثبت کرد.

اما دیدار فردا از این حیث برای حسینی اهمیت دارد که او در فرم خوبی قرار دارد و دوست دارد قبل از تعطیلات تیم به پیروزی استقلال مقابل استقلال خوزستان کمک کند تا در وقفه‌ای که در لیگ ایجاد می‌شود و استقلال و خود این بازیکن در آرامش بیشتری قرار بگیرند.

ضمن اینکه با توجه به اردوی تیم ملی او رقبای قدرتمندی دارد که در این فصل مسابقات لیگ عملکرد فوق العاده‌ای داشته‌اند، علیرضا بیرانوند، محمد اخباری، پیام نیازمند و حسین حسینی از برترین دروازبانان این فصل مسابقات بوده‌اند که برای تصاحب پیراهن تیم ملی باید به رقابت بپردازند.

استقلال امروز ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • هوادار IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    استقلال درچهار هفته ابتدائی بادرخشش حسینی همراه شد وقطعا برد امروز استقلال خ مرهون شجاعت حسینی بود !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی