یورگن کلوپ
منبع: Daily Mail
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ می‌گوید کامبک لیورپول مقابل نیوکاسل بهترین بازی او به عنوان مربی بوده است و آنچه را که در بین دو نیمه به بازیکنان گفته را فاش می‌کند.

یورگن کلوپ پیروزی لیورپول با ۱۰ بازیکن در مقابل نیوکاسل را یکی از بهترین پیروزی‌هایی که تا به حال به عنوان سرمربی تجربه کرده، توصیف می‌کند، و معتقد است که این بازی دراماتیک با تمام بازی‌هایش در این دو دهه مربیگری متفاوت بوده است.

داروین نونیس دو گل دیرهنگام در یک پیروزی فوق‌العاده برای لیورپول به ثمر رساند، لیورپولی که کاپیتان ویرجیل فان‌دایک را برای خطا روی الکساندر ایسک در نیمه اول از دست داده بود و ده نفره بازی می‌کرد. و کلوپ که در طول بازی به طرز آشکاری از تصمیمات داوری عصبانی بود، گفت این بهترین پیروزی او به عنوان یک مربی بود: «این سخت‌تر از بازی بارسلونا بود (که در آن لیورپول شکست ۳-۰ بازی رفت را برگرداند). در ۱۰۰۰ بازی خود به عنوان مربی هرگز چنین بازی‌ای نداشته‌ام. با تیم ۱۰ نفره در چنین فضایی در برابر حریفی مانند این، مطمئن هستم که هرگز این اتفاق نیفتاده است. این لحظات نادر و فوق‌العاده خاص هستند. بین دو نیمه گفتم که این بازی را می‌توانیم بعدها برای نوه‌هایمان تعریف کنیم.»

کلوپ در مورد زننده گل پیروزی بازی یعنی داروین نونیس گفت که این بازیکن اروگوئه‌ای به دلیل اینکه در ترکیب اصلی تیم نبود عصبانی بود و از این موضوع به نفع خود استفاده کرد تا ثابت کند که سرمربی اشتباه کرده است. سرمربی آلمانی افزود: «من فقط او را در آغوش می‌گیرم و تشویقش می‌کنم که برای تیم تلاش کند. او از نبودن در ترکیب اصلی راضی نیست، اما نمی‌توان بیش از ۱۱ بازیکن در تمام مدت بازی داشت، بنابراین باید ثبات داشته باشید. بازیکنان راضی نیستند. ما باید راهی جدید برای بازی پیدا کنیم و داروین می‌تواند بخش مهمی از آن باشد.»

کلوپ از اخراج فان‌دایک عصبانی شد و گفت: «فکر نمی‌کنم آن حرکت کارت قرمز داشته باشد، تقریباً هیچ تماسی وجود نداشت، اما چه بگویم تصمیم گرفته شده و نمی‌توانم آن را تغییر دهم. آیا به خاطر آن حرکت در یک بازی تمرینی سوت خواهم زد؟ قطعا نه... اما دلیلی وجود دارد که من داور نیستم!»

این مطالب را هم بخوانید:

کلوپ کامبک لیورپول را بهترین بازی دوران مربیگری‌اش می‌داند/ بعدها برای نوه‌هایمان تعریف می کنیم...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی