نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
۰ |
۰
عملیات نجات یک ستاره/ این آمار برای تو خوب نیست!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میانگین بد گل‌زنی لوا باعث نگرانی ژاوی شده بود اما او در بازی اخیر بارسا بالاخره گل زد.

ضربه لامین یامال که به تیر خورد و مقابل دروازه خالی به روبرت لواندوفسکی رسید، ستاره لهستانی را از ناکامی در سومین بازی متوالی لیگ نجات داد.  لواندوفسکی به یک دروازه خالی نیاز داشت تا به ناکامی‌هایش در گل‌زنی پایان دهد؛ موردی که باعث نگرانی باشگاه بارسلونا شده بود. این مهاجم لهستانی از ۲۳ می گذشته و در شکست ۳-۱ در وایادولید در یک بازی رسمی گل نزده بود و در طول سال ۲۰۲۳ در ۲۸ بازی اخیر تنها ۱۵ گل به ثمر رسانده است.

این یک میانگین بد برای لواست، با توجه به این‌که در فصول اخیر او در هر بازی یک گل زده بود. بدون شک لواندوفسکی ۳۵ ساله با وجود اعتمادی که ژاوی هرناندز به او می‌دهد، در لحظه حساسی از دوران حرفه‌ای خود به سر می‌برد.

به او به اندازه کافی زمان داده می‌شود، اگرچه گره بازی‌ها توسط دیگران باز می‌شود. بازیکنان کم‌سن‌وسالی مثل یامال یا گاوی یا بازیکنانی چون آنسو و فران تورس که ادعای زیادی ندارند و حتی در فهرست فروش نیز قرار داده شده‌اند. همه آن‌ها می‌خواهند از ابتدا بازی کنند، اما در حال حاضر ژاوی روی استفاده از لواندوفسکی اصرار دارد. مشکل این مهاجم ممکن است تا چند ماه دیگر با پیوستن ویتور روکه به بارسلونا بدتر نیز شود. لواندوفسکی به آن‌چه از او انتظار می‌رود عمل نمی‌کند و ناگزیر باید به تاریخ تولد او هم نگاهی بیاندازیم تا این سوال مطرح شود که آیا او به پایان خط در بارسا نزدیک نیست؟

مشکل این است که او سه سال دیگر قرارداد دارد. تک‌به‌تکی که او در دقیقه پایانی بازی مقابل یورگنسن از دست داد، مشخص کرد که طراوت خود را از دست داده است. با یک لوای آماده، بارسلونا می‌توانست به راحتی در ویارئال پیروز شود نه این‌که رنج بکشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی