نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دلبری مهدی عبدی پس از اولین گل برای تراکتور: تیراختور منیم عشقیم جانیم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی عبدی در اولین فرصت برای تیم جدیدش یک گل بسیار مهم به ثمر رساند.

 عبدی بالاخره با لباسی غیر از پرسپولیس در زمین مسابقه حاضر شد و توانست در اولین بازی فصل خود گل بزند و خودش و تراکتور را از زیر فشار خارج کند.

مهدی عبدی نخستین بازی فصل خود را با پیراهن تراکتور تجربه کرد و هواداران این تیم را با گل خود به وجد آورد. او که در پرسپولیس نیمکت نشین شده بود حالا می‌تواند اعتماد خمس را برای بازی به صورت فیکس جلب کند.

او با منتشر کردن ویدئوی گلزنی خود به سه زبان ترکی، فارسی و انگلیسی کپشن این ویدئو را نوشت. او در شروع با زبان ترکی نسبت به تیم جدیدش اینطور ابراز احساسات کرد: تیراختور منیم عشقیم جانیم. یاشاسین آذربایجانیم…

او در ادامه راجع به زنوری نوشت: جناب آقای زنوزی عزیز. از اعتماد، انتخاب و حمایت شما بسیار سپاسگزارم. باور دارم رسیدن به اهداف بزرگ تنها در سایه اعتماد شکل میگیرد.

عبدی همچنین به زبان انگلیسی از خمس بابت اعتمادش تشکرد کرد که ترجمه آن این چنین است:جناب خمس عزیز. از اینکه اعتماد شما به من نتیجه خوبی داشته است، احساس خوشحالی می‌کنم. من معتقدم روزهای بهتری برای همه ما به عنوان یک تیم کامل در راه است.

دلبری مهدی عبدی پس از اولین گل برای تراکتور: تیراختور منیم عشقیم جانیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • فقط تراختور IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    زنوزی: پرسپولیس واژه ای یونانی است که یونانی ها به تخت جمشید می گفتند پرسپولیس و بنابراین از گفتن نام پرسپولیس پرهیز کنید و به زبان پارسی احترام بگذارید و یا بگویید پیروزی یا بگویید تخت جمشید
  • فرهاد IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    امیدوارم عبدی آقای گل لیگ برتر امسال بشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی