نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
۱ |
۰
طعنه مهدی عبدی به یحیی با در آغوش گرفتن پاکو خمس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید کمتر کسی فکرش را می کرد مهدی عبدی در اولین بازی خودش با پیراهن تراکتور موفق به گلزنی شود اما این اتفاق افتاد!

هفته گذشته مهدی عبدی پس از مذاکره و توافق با هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به جمع شاگردان خمس ملحق شد.

این مهاجم ۲۴ساله از تیم پرسپولیس به فوتبال کشورمان معرفی شد و با گلزنی در بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا، خیلی زود اسمش را بر سر زبان‌ها انداخت. عبدی در مجموع ۱۱۰ بازی با پیراهن پرسپولیس آمار ۲۸ گل و شش پاس‌گل را به نام خود ثبت کرد.

مهدی عبدی اما اولین حضورش در تبریز را با یک گل ۳ امتیازی پشت سرگذاشت تا محبوب پرشورها شود.

دقایقی بعد از آغاز نیمه دوم و در لحظاتی که تراکتور بر توپ و میدان مسلط به نظر می‌رسید و البته نیاز به یک تمام‌کننده در محوطه جریمه کاملا حس می‌شد، پاکو خمس، مهاجم جدید تیمش را از پشت دروازه فراخواند تا او تعویض نخست قرمزها شود.

در همین لحظات بود که اعضای کادرفنی نکات فنی مختلف را به او گوشزد می‌کردند؛ از دو دستیار اسپانیایی تا تنها مربی ایرانی. در این بین و زمانی که توصیه‌های فنی به پایان رسید، نصرتی با چند جمله انگیزشی عبدی را راهی زمین کرد و به او اطمینان داد که در این بازی گلزنی خواهد کرد.

حدود نیم ساعت بعد از ورود به زمین، این پیشبینی به حقیقت پیوست و عبدی با یک تیزهوشی توانست دروازه مس را باز کند و به گلزن سه امتیازی سرخپوشان تبریزی تبدیل شود.

بعد از این گل بود که مهدی عبدی شادی خود را با شجاع و پورحمیدی تقسیم کرد و سپس به سمت نیمکت آمد تا محمد نصرتی را در آغوش بگیرد و به نوعی این گل را به مربی خود تقدیم کند. مهاجم سابق پرسپولیس سپس پاکو خمس را نیز در آغوش گرفت تا به این شکل به یحیی گل‌محمدی هم طعنه بزند!

شادی دنباله دار مهدی عبدی حکایت از این داشت که یحیی گل‌محمدی باید به او فرصت بیشتری می داد و در دوران کمبود مهاجم در پرسپولیس این چنین، مهاجم گلزن خودش را به تیمی دیگر قرض نمی داد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد صادق🚩 IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    جا داشت تک تک تماشاگران رو بغل می‌کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی