نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پاسخ باشگاه سپاهان به خبر قرارداد عجیب ۱۵ میلیاردی با زن یک بازیکن
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان تاکید دارد خبری که به سپاهان منتسب شده است، صحت ندارد.

روز سه شنبه خبری توسط ایسنا درباره قرارداد ۱۵ میلیاردی یک باشگاه با همسر یک فوتبالیست لیگ برتری منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد.

بر اساس این خبر ادعا شده که آن فوتبالیست با باشگاه قراردادی ۵ میلیاردی امضا کرده و مدیران باشگاه با همسر این بازیکن که عضو یکی از تیم‌های باشگاه است قراردادی ۱۵ میلیاردی امضا کرده‌اند، تا بدین وسیله قانون سقف بودجه دور زده شود.

در محافل فوتبالی این خبر خیلی زود به باشگاه سپاهان نسبت داده شد و از کاوه رضایی و همسرش هم به عنوان افرادی که خطاب این خبر قرار دارند، نام برده شد.

در واکنش به این خبر فرنوش شیخی، همسر کاوه رضایی، یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد و به تکذیب آن پرداخت و حالا مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان نیز با انتشار یک توئیت این موضوع را به طور کلی تکذیب کرده و آن را ساخته ذهن مسئولانی دانسته که به دنبال دیده شدن هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پرسپولیس، یه لنگ خیس IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    ایناش مهم نیست. مهم اینه سپاهان سقف بودجه رو دور زده و از سقف عبور کرده و باید طبق قانون و صحبت های مهدی تاج، نتیجه بازی استقلال و سپاهان، 3 بر صفر به نفع استقلال بشه و 3 امتیازش هم باید به استقلال بدن و این قانون من در آوردی که بازی 3 بر صفر می شه اما امتیازی به تیم رقیب داده نمی شه مسخره است. وقتی از سقف بودجه عبور کرده یعنی با بازیکن های غیر قانونی مقابل استقلال بازی کرده در نتیجه نتیجه 3 بر صفر به نفع استقلال باید بشه و 3 امتیاز هم حق استقلاله
    • تاج کبیر IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      دقیقا موافقم.مهم این هست که اینجا حق استقلال ضایع شده.اون خبر هم صحت داره.از سپاهان هر کاری بر میاد.
  • مملی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    از زردک هرچی شنیدید و گفتن درسته،این تیم و هواداراش آفت ورزش ایران هستن
  • سرباز IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    سردبیر فرهیخته نویسندگان محترم اخبار و گزارشات نشریه وزین خبرورزشی با سلام و احترام سپاسگزار خواهم شد اینجانب به عنوان یکی از خوانندگان کم سواد این نشریه گرانقدر را راهنمائی بفرمائید که دلیل اصرار شما بزرگواران برای بکارگیری واژه " زن " که بکرات مثلا زن نعمتی ، زن قائدی ، زن بازیکن مورد استفاده قرار می گیرد بجای واژه " "همسر" در تیتر ها و سوء تیترها چیست در حالی که در متن عموما از همین واژه "همسر" استفاده می کنید . با سپاس و تشکر
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      در ادبیات فارسی زن و مرد داریم و اگه در تیتر گفته بشه مثلا "همسر جوادی این را گفت" ، حق مطلب ادا نمی شه چون همسر آقای جوادی در کاری که بهش مربوط نیست دخالت کرده مثل انتخاب بازیکن که مسئولیت اون با سرمربیه نه همسر و برادر و خواهر بازیکن. دوما با گفتن همسر خیلی احترام ویژه ای به این دخالت علنی براش قائل میشن. سوما زن آقای جوادی خیلی زیرکانه هم دخالت بیجا کرده، هم فالوور جمع کرده، هم معروف شده، و هم احترام ویژه ای در تیتر براش قائل شدن . باید در تیتر انقدر بگن زن فلان بازیکن، تا اینکه دیگه سرشون رو توی هر سوراخی فرو نکنن (قابل توجه زنان و برادران و خواهران فوتبالیست ها)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی