نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
۲ |
۶
مهمانان جدید تمرین استقلال چه کسانی هستند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام تاریخ جدید آغاز تمرینات استقلال را اعلام کرد.

پس از پیروزی خانگی استقلال مقابل استقلال خوزستان و با توجه به تعطیل شدن مقطعی رقابت‌های لیگ برتر به خاطر درگیری تیم‌های ملی بزرگسالان و امید، جواد نکونام به شاگردانش استراحت کوتاه مدتی داد تا اندکی از حال و هوای تمرینات پرفشار خارج شده و دچار فوتبالزدگی نشوند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته استقلالی‌ها از روز شنبه هفته آینده تمرینات خود را برای جدال با پرسپولیس آغاز خواهند کرد. جدال با تیمی که نتیجه آن اهمیت فوق العاده زیادی دارد ولی هنوز معلوم نیست سرخابی‌های پایتخت در چه زمانی باید با یکدیگر مصاف بدهند!

طبق برنامه قرار است پس از شروع دور جدید تمرینات استقلال فقط بازیکنانی با آبی‌پوشان تمرین کنند که با باشگاه قرارداد دارند و قطعاً تا پایان نیم فصل اول در این تیم باقی خواهند ماند و نفراتی که قرارداد ندارند یا جواد نکونام اعتقادی به آنها ندارد، دیگر اجازه حضور در تمرینات را نخواهند داشت. البته بازیکنان آکادمی استقلال از این قاعده مستثنی هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانلی تاجی🥹💙👑 IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    لونگ فعلا باید چند تا باخت سنگین تجربه کنه بعد بیاد دربی ولی خدایی چندتا باخت مقابل تیم های خارجی خیلی روی روحیشون تاثیر میذاره خیر سرشون نماینده ایران تو آسیا هم هستن. 🤣😄💙💙💙🏆🏆
  • علیرضا استقلالی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    به امید موفقیت نماینده گان ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی