نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
۱ |
۰
سرنوشت تلخ برای مدافع پرسپولیس در لیگ یک!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی از اتفاقاتی که در فوتبال ایران رخ می دهد عجیب است. مثل این اتفاق بازیکنی که از تیم پرسپولیس جدا می شود برای ادامه فوتبال راهی لیگ یک شود!

علیرضا ابراهیمی مدافع تیم پرسپولیس بعد از جدایی از این تیم به همراه حمید مطهری راهی نساجی شد و بعد از یک فصل حضور دراین تیم حالا برای ادامه فوتبال تیم زادگاهش یعنی مس کرمان را انتخاب کرده است. طبیعتا این بازیکن دوست داشت برای ادامه ی فوتبال یکی از تیم های لیگ برتری را انتخاب کند اما بعد از اینکه پیشنهادات رسیده را جذاب ندید، تیم مس کرمان را انتخاب کرد. تیمی که این فصل در لیگ یک حضور دارد و باید برای صعود به لیگ برترتلاش کند.

علیرضا ابراهیمی به واسطه نمایش های خوب در گل گهر به تیم پرسپولیس آمد. البته او در این تیم خیلی زیاد به بازی گرفته نشد و نمایش او در کنار هم تیمی هایش در نساجی هم خیلی قابل دفاع نبود و به نظر چاره ای هم برای این مدافع باقی نماند که برای احیای خود راهی زادگاهش شود و پیراهن تیم مس کرمان را برتن کرد.

عکسی که از علیرضا ابراهیمی در مراسم رونمایی از کیت تیم مس کرمان منتشر شده در نوع خود جالب است. چرا که او را در یکی از حجره های مسگری در بازار کرمان نشان می دهد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قرمزته IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    دیدید چقد یحیی باهوشه، ی مدت میگفتید پس چرا ابراهیمیو آورد پرسپولیس؟؟! بعدش طرف ترجیح داده بره لیگ یک، کجای این تلخه؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی