نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
دردسر لیست تیم ملی برای ستاره استقلال/ وظیفه سنگین نکونام در آستانه دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتشار لیست تیم ملی و غیبت برخی بازیکنان در این فهرست موجب ناراحتی تعدادی از بازیکنان استقلال شد.

مهدی مهدی‌پور هافبک اصفهانی تیم استقلال جزو بازیکنانی بود که تا پیش از حضور کارلوس کی‌روش از سوی دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت می‌شد اما به یکباره در آستانه اعزام تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مهدی مهدی پور از فهرست تیم ملی خط خورد.

این بازیکن همزمان با مهدی قایدی و صالح حردانی جزو بازیکنانی بودند که از این نظر دچار سرشکستگی و افت محسوس روحی روانی در ابتدای لیگ برتر بیست و دوم شدند و تأثیر این موضوع در عملکرد هر سه آنها در بازیهای ابتدای نیم فصل اول نمود بارز داشت.

حالا جواد نکونام با همین ذهنیت و اینکه مبادا بار دیگر مشکلاتی از این دست تیمش را دچار افت کند با برخی از این نفرات صحبت کرده و به آنها امیدواری داده که نباید دست از تلاش برای دعوت دوباره به اردوی تیم ملی بردارند.

ظاهرا حسین حسینی هم یکی از همین نفرات است که در لیست جدید قلعه‌نویی جایی نداشته و قرار است در شروع دوباره تمرینات با نکونام جلسه‌ای داشته باشد. اما از افراد نزدیک به تیم شنیدیم نکونام با شناختی که از مهدی پور دارد و البته در این هفته ها نیز عملکرد قابل قبولی داشته شخصا با او در همین باره حرف زده تا در استانه دیدار حساس دربی با پرسپولیس تحت تأثیر اوضاع فعلی قرار نگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آبی قدیمی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    خدا از تاج و دارودسته مافیاییش نگذره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی