شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
۴ |
۱
کاش بنزما از استقلال شکایت می‌کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم بنزما در لیگ عربستان برای الاتحاد گل می زند اما در ایران بازیکنی چون آمانوف از استقلال شکایت می‌کند.

بازی الهلال و الاتحاد در لیگ عربستان سطح فنی بالای لیگ این کشور را نشان داد. آنها ستاره‌های بزرگ جهان را جذب کرده‌اند و مثلاً مهاجمی با کیفیت کریم بنزما در الاتحاد بازی می‌کند اما در ایران امثال آمانوف به تیمی چون استقلال می‌آیند و بامزه اینکه همان آمانوف هم که یک بازیکن معمولی بود، مثل بقیه شکایت می‌کند و چند برابر پول قراردادش را می‌گیرد! الاتحاد اما بازیکنی را می‌خرد که همین سال گذشته توپ طلای جهان را تصاحب کرد. باور کنید تفاوت‌ها فقط در پول و هزینه کردن نیست. اگر به فرض محال قرار بود بن‌زما به ایران بیاید ۲۵ نفر از بغل قرارداد او می‌خوردند!ای کاش روزی فرا برسد که ما امثال بن زما را بیاوریم و او از استقلال شکایت کند.

چند روز پیش خبر رسید باشگاه بارسلونا در راه مدیریت هزینه‌هایش، صبحانه تیم‌های پایه‌ای خود را قطع کرده است. شما ببینید حتی در قلب اروپا چطور هزینه‌ها را مدیریت می‌کنند اما در ایران ناگهان قرارداد ۲ میلیاردی یک بازیکن معمولی ۱۳ میلیارد می‌شود و همه هم راضی هستند؛ از دلالی که پورسانت بیشتر می‌گیرد تا خود بازیکن و مدیر باشگاه و سایر عوامل!

عربستانی‌ها که نیمار، رونالدو، بنزما، مانه و... را جذب می‌کنند،‌ فقط پول ندارند بلکه عقل اقتصادی هم دارند. آنها از بغل این بازیکنان، نام خود را مطرح کرده و البته درآمدزایی هم می‌کنند. کافی است یک سرچ ساده بزنید تا متوجه شوید که مثلاً النصر و الهلال با فروش پیراهن‌های رونالدو و نیمار به چه درآمدی رسیده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک اصلی۳ IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    بنزما تاحالا اسم کیسه به گوشش نخورده😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی