نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
عواقب تعطیلی لیگ و فیفادی/ اتفاق تلخ بازی با اولسان برای پرسپولیس تکرار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تعطیلی مسابقات لیگ برتر، بیشترین ضرر را به پرسپولیس خواهد زد.

بعد از برگزاری هفته چهارم لیگ برتر بازی‌های لیگ به خاطر فیفادی پیش رو و برگزاری دو بازی دوستانه تیم ملی تعطیل شد و تیم‌ها به استراحت رفتند. بلافاصله بعد از اتمام بازی‌های ملی، نماینده‌های ما باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند و پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران و یکی از امیدهای ما در این رقابت‌ها باید در یک بازی بزرگ و البته فوق العاده حساس به مصاف النصر عربستان و فوق ستاره‌هایش برود.

پرسپولیس هشتم شهریور در اهواز به مصاف فولاد رفت و بازی بعدی این تیم در تاریخ ۲۸ شهریور مقابل النصر برگزار خواهد شد. یعنی بین این دو بازی، پرسپولیس ۲۰ روز هیچ بازی رسمی نخواهد داشت و این تیم از شرایط مسابقه به صورت کامل خارج خواهد شد. اتفاقی که باعث نگرانی کادرفنی و هواداران پرسپولیس هم شده است. این موضوع از آن جهت نگران کننده است که آخرین باری که چنین اتفاقی برای پرسپولیس رخ داد، این تیم یکی از مهم ترین بازی‌های تاریخ خود را واگذار کرد و دستش از رسیدن به جامی که همه این سال‌ها آرزویش را داشت نرسید.

دقیقا ۲۰ روز قبل از برگزاری بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، مقابل شهرخودرو بازی کرد و قرار بود یک هفته قبل از فینال آسیا هم مقابل ذوب آهن به میدان برود. اتفاقی که به خاطر کرونای یکی از بازیکنان ذوب آهن لغو شد و یحیی و تیمش با فاصله طولانی نسبت به آخرین بازی خود در لیگ به مصاف اولسان رفتند. در آن بازی پرسپولیس با وجود شروع خوب و پیش افتادن از حریف، در نیمه دوم سرحال نبود و یکی از دلایل اصلی این اتفاق هم به این برمی‌گشت که پرسپولیس در شرایط مسابقه نبود.

حالا این شرایط دقیقا برای پرسپولیس تکرار شده و مشخص نیست برنامه کادرفنی این تیم برای حل این مشکل چیست. پرسپولیس بازیکنان زیادی در تیم ملی دارد و تقریبا نیمی از بازیکنان اصلی اش در تمرینات غایب خواهند بود. هرچند در فاصله تعطیلی لیگ تا دیدار مقابل النصر، پرسپولیس حتما چند بازی دوستانه انجام خواهد داد ولی بازی‌های دوستانه تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند تیم را مشابه دیدارهای رسمی آماده نگه دارند.

ضمن اینکه غیبت بازیکنان اصلی پرسپولیس در تمرینات هم به یکی دیگر از مشکلات یحیی گل محمدی تبدیل شده است. النصر به عنوان اولین و قطعا سخت ترین حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مشکلات کمتری نسبت به پرسپولیس دارد. هرچند لیگ عربستان هم به خاطر فیفا دی و انجام بازی‌های ملی تعطیل خواهد شد ولی مثلا النصر دیشب در لیگ عربستان به میدان رفت و همچنین بعد از برگزاری بازی‌های ملی دوباره در لیگ این تیم به مصاف حریف خود می‌رود تا کاملا آماده بازی مقابل پرسپولیس شود.

درست ۳ روز قبل از بازی مقابل پرسپولیس، النصری‌ها یک بازی در لیگ عربستان برگزار خواهند کرد و بعد به مصاف نماینده ما خواهند رفت. به این ترتیب تیم رونالدو و یارانش مشکل بازیکنان پرسپولیس را نخواهند داشت و کاملا در یک شرایط مساعد، لیگ قهرمانان آسیا را شروع خواهند کرد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جعفر IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    ن لیگ درست حسابی داریم ن برنامه ریزی درست حسابی
  • علی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    فقط بخاطر مربی استقلالی ذوب آهن و کرونای مصلحتی بازی با پرسپولیس لغو شد.وتیم نساجی که مربی استقلالی داشت و تمرینات آنها کلا در تهران بود و فقط برای بازی به مازندران می‌رفتند با جابجایی بازی رفت در تهران وبرگشت در شهر خودشان مخالفت کردند تا عملا پرسپولیس بدون بازی بعد از ۲۰ روز به دیدار اولسان برود.
    • اس اس.تیم مردمی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      دستان قشنگ شیری چه ربطی به مربی استقلالی داشت 🖐🖐🖐🖐
  • یدالله علیوندی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    اقا یحیی خدا وکیلی تو مخ داری اصلا قدرت تعقل مثل عطایی در تو مانده این مهدی عبدی را تو اصلا بایش دادی چرا تراکتور دشمن شماره۲ پرس اسدی امسال اقای گل میشه وپرس اگد بازیکنی متعصبی مثل پور علی نداشت مقابل فولاد هم بازنده بود التماس فکر اندیشه مشاوره
  • کیان IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    این هم یک عادت برای فوتبال ما شده که پرسپولیس را همیشه نا آماده و یا ناقص به رقابتهای مهم آسیایی می فرستند !!!
  • پرسپولیس سلطان IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    پرسپولیس وقتی به فینال آسیا رفت که بازیکنای خوبی داشت ولی حالا چی با صادقی و دانیال و زاهدی گل نزن و سرلک افت کرده و ضعیف واقعا میشه تا فینال رفت یحیی صادقی را بعنوان پاسور جذب کرد ولی چی شد هیچی کل فصل ضعیف بود فقط چند تا بازی آخر یکم راه افتاد که بازم خوب نبود این فصل ۴ بازی گذشته صادقی بازم مثل فصل قبل ضعیف و بی تاثیر ی گل زد اونم اشتباه دروازه‌بان باعث شد مطمئن باشید صادقی ته تهش همینه که هست قرار نیست معجزه بشه از صادقی بازیکن کارساز از آب در بیاد اونم از دانیال تو لیگ خودمان استرس داره از پاس سالم دادن عاجزه جلوی قائدی سر تا پا استرس بود چطور می‌خواد جلوی رونالدو و بقیه بازی کنه سرلک هم که کلا افت کرده اونم از زاهدی دروازه خالی را هم گل نمیزنه لااقل عبدی را نگه میداشتن هرچی بود بعد علیپور بهترین مهاجم پرسپولیس بود قطعا تو آسیا کارساز میشد بنظر من تو آسیا از صادقی و دانیال استفاده نشه خیلی بهتره جای صادقی عالیشاه بازی کنه حداقل چارتا پاس گل میده موثر و تاثیر گذار بازی می‌کنه امیری هم جلوی دروازه حریف بعنوان مهاجم بازی کنه بهتر جواب میده نباید رو زاهدی حساب کرد
  • امید IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    خداوکیلی پرسپولیس اگه یک هفته بعد بازی نیمه نهایی با النصر با اولسان بازی می‌کرد خیلی راحت شکست میداد و قهرمان میشد اولسان جز ی شوت که نیمه اول زد به تیرک موقعیت آنچنانی نداشت کل هدفش سانتر بود تا مهاجم قد بلندش با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کنه دست آخر با ۲ پنالتی بی مورد که هیچ خطری دروازه پرسپولیس را تهدید نمی‌کرد برنده شدن وگرنه تو جریان بازی زورشان نمی‌رسید گل بزنن البته داوری هم به نفع اولسان بود پرسپولیس ۲ تا تیم قطری را حذف کرده بود داور بازی فینال قطری بود و از پرسپولیس کينه داشت کاملا مشخص بود داور علیه پرسپولیس بود آخرای بازی ی پنالتی صددرصد شد داور نگرفت واقعا قهرمان تو مشت پرسپولیس بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی