نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
گران‌ترین ترکیب لیگ برتر در تابستان امسال/ نقل‌وانتقالاتی که همه را انگشت به دهان کرد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با بسته شدن اکثر پنجره‌های نقل و انتقالات، نگاهی به گران‌ترین خریدهای لیگ برتر و کل جهان می‌اندازیم.

دکلان رایس و مویسس کایسدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال گران‌ترین خط هافبک را در گران‌ترین ترکیب لیگ برتر تشکیل می‌دهند. باشگاه‌های درجه یک انگلیس ۲٬۴۴ میلیارد پوند برای بازیکنان جدید خرج کردند و چلسی بار دیگر بیشترین هزینه را به خود اختصاص داد.

تاد بولی ۴۳۴ میلیون پوند برای جذب ۱۲ ستاره جدید تیم اصلی هزینه کرد. یک‌چهارم این مبلغ به تنهایی به کایسدو اختصاص یافت و آبی‌ها برای این هافبک اکوادوری با پرداخت ۱۱۵ میلیون پوند به اضافه مبالغ اضافی به برایتون رکورد جدید نقل و انتقالات بریتانیایی را ثبت کردند. او در خط هافبک با بازیکن جدید ۱۰۵ میلیون پوندی آرسنال، دکلان رایس، شریک می‌شود.

میسون ماونت (۶۰ میلیون پوند) و دومینیک سوبوسلای (۶۰ میلیون پوند) که تابستان امسال با منچستریونایتد و لیورپول قرارداد امضا کردند، در جلو به نیروها می‌پیوندند. راسموس هویلون پس از امضای قرارداد با شیاطین سرخ در انتقالی ۷۲ میلیون پوندی، خط حمله را به خود اختصاص می‌دهد. او توسط کای هاورتس (۶۵ میلیون پوند) و کریستوفر انکونکو (۵۶ میلیون پوند) در حمله حمایت می‌شود.

در آن سوی میدان، انتقال ۴۷٬۲ میلیون پوندی آندره اونانا به اولدترافورد باعث می‌شود که دستکش را در دست کند. این دروازه‌بان کامرونی توسط سه مدافع یورین تیمبر از آرسنال (۳۹ میلیون پوند)، جوسکو گواردیول بازیکن ۷۷ میلیون پوندی منچسترسیتی و میکی فان دی فان، مدافع جدید ۴۳ میلیون پوندی تاتنهام محافظت می‌شود.

این بدان معناست که افرادی مانند تینو لیورامنتو (۳۵ میلیون پوند) و اکسل دیاسی (۳۸ میلیون پوند) روی نیمکت هستند. و جرمی دوکو (۵۵٬۵ میلیون پوند)، ساندرو تونالی (۵۵ میلیون پوند)، رومئو لاویا (۵۸ میلیون پوند)، متئوس نونس (۵۳ میلیون پوند) و موسا دیابی (۵۲ میلیون پوند) همگی ترکیب اصلی را از دست دادند. برنان جانسون (۵۰ میلیون پوند)، کول پالمر (۴۲٬۵ میلیون پوند)، جیمز مدیسون (۴۵ میلیون پوند) و الکسیس مک آلیستر (۴۰ میلیون پوند) از دیگر افراد گران قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بودند.

گران‌ترین تیم نقل‌وانتقالات تابستان 2023 لیگ برتر انگلیس
گران‌ترین تیم نقل‌وانتقالات تابستان ۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس

در خارج از کشور، جابجایی ۱۱۵ میلیون پوندی جود بلینگام از دورتموند به رئال مادرید بزرگترین معامله بود و پس از آن هری کین تاتنهام را ترک کرد و با انتقالی ۱۰۴ میلیون پوندی به بایرن مونیخ پیوست. نیمار برترین انتقال عربستانی بود و الهلال ۷۸ میلیون پوند برای آوردن این بازیکن برزیلی از پاری‌سن‌ژرمن هزینه کرد، اگرچه اگر لیورپول تسلیم شود و مو صلاح را بفروشد، رکورد جهانی ممکن است شکسته شود.

رندال کولو موانی با ۷۷٬۲ میلیون پوند به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، لوکاس هرناندس (۴۵ میلیون پوند) و مانوئل اوگارته (۵۱٬۵ میلیون پوند) نیز راهی پارک دوپرنس شدند و کیم مین جائه با ۴۳٬۵ میلیون پوند راهی بایرن مونیخ شد.

در نهایت مالکوم (۵۱ میلیون پوند)، اوتاویو (۵۱ میلیون پوند)، روبن نوس (۴۷ میلیون پوند) و الکساندر میتروویچ (۴۵ میلیون پوند) همگی راهی لیگ حرفه‌ای عربستان شدند.

گران‌ترین تیم نقل‌وانتقالات تابستان 2023
گران‌ترین تیم نقل‌وانتقالات تابستان ۲۰۲۳

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی