نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
۱۹ |
۰
نامه تُند باشگاه سپاهان به فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال نسبت برخی مواضع اعضای این فدراسیون واکنش نشان داد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از صحبت‌های به گفته وی «کارشناسی نشده» برخی از اعضای این فدراسیون انتقاد کرد و نسبت به برخی حواشی واکنش نشان داد.

در متن این نامه آمده است:

پیرو صحبت‌های غیرکارشناسی و غیرعلمی مطرح شده از سوی افراد منتسب به حضرتعالی و نیز مسئولان برخی از باشگاه‌ها لازم می‌دانم نکاتی را به سمع و نظر حضرتعالی برسانم.

به استحضار می‌رساند متأسفانه از ابتدای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، برخی افراد صاحب عنوان در مجموعه فدراسیون فوتبال، با به کار بردن الفاظ مختلف و همچنین تشویش اذهان عمومی، موجب به هم ریختن ذهن اهالی فوتبال و دستگاه های مختلف شده و برخلاف واقع، زمینه سیاه‌نمایی‌های بسیاری را برای اهالی فوتبال فراهم کرده‌اند.

در شرایطی که متأسفانه فوتبال کشور آماج حملات مختلف چهره‌های غیرفوتبالی شده و هجمه‌های سنگین علیه این صنعت پرطرفدار در کشور، ادامه حضور تیم‌های مختلف را دشوار کرده، متأسفانه عده‌ای با اظهارات بدون تعمق و تأمل، هم‌راستایی نامتجانسی را با مجموعه‌هایی خاص آغاز کرده‌اند.

این اظهارات و بعضاً خط‌دهی های رسانه‌ای که به نظر می‌رسد از منبعی به جز منابع مرتبط با فدراسیون محترم فوتبال نباشد، در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، شرایط فعالیت تیم‌های مختلف را دشوار کرده و روزانه حملات مختلفی را روانه این تیم‌ها نموده است.

البته مشخص نیست که چرا نوک پیکان این حملات، به سمت یک تیم خاص نشانه رفته و رفتارهای سایر تیم‌ها در خصوص تخلفات انجام شده، مورد سکوت واقع شده است. این در شرایطی است که طبق اذعان و اعلام مراجع مختلف سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، باشگاه فولاد مبارکه شفاف‌ترین و دقیق‌ترین رفتار مالی و قراردادی را از خود نشان داده و تمام جزییات مالی باشگاه_برخلاف شایعاتی که درخصوص برخی باشگاه‌ها به گوش می‌رسد_ ثبت می‌شود.

از سوی دیگر عدم اشراف عزیزان تحت مدیریت حضرتعالی به الفاظ حقوقی و موارد قراردادی و اصرار به بیان نمودن موارد اشتباه در مصاحبه‌های پیاپی برای اینجانب جای سوال دارد.

طبیعتا باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز مانند سایر باشگاه ها به دنبال راهی برای تقویت تیم خود بوده و برای این مقصود، از کلیه راهکارها در چارچوب قانون استفاده می‌نماید. اما به نظر می رسد این اشراف قانونی سپاهان به مذاق برخی عزیزان خوش نیامده و تمایل دارند در یک جایگاه همزمان در نقش قانون‌گذار، مجری قانون و قاضی ظاهر شوند که این خود موجب تضییع قانون و بر هم ریختن قواعد حقوقی خواهد شد.

رفتارهای دوگانه ومتناقض در خصوص باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و سایر باشگاه‌ها، از جمله دیگر مواردی است که به نظر می‌رسد باید در خصوص آن افکار عمومی به‌ویژه هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و اهالی فوتبال شفاف‌سازی گردد.

مطرح شدن برخی اتهامات علیه باشگاه سپاهان به ویژه در مورد قراداد کاوه رضایی و مصاحبه های جهت دار و نیز عدم روشنگری و تکذیب به موقع، مورد دیگری است که متاسفانه ذهنیتی متفاوت از گذشته نسبت به رویه عادلانه فدراسیون فوتبال ایجاد نموده است.

از طرف دیگر سکوت و انفعال مدیران شما در قبال حمله غیرقانونی سایر باشگاه‌ها به سپاهان این شائبه را بین اهالی فوتبال پیش آورده که برخی افراد در مجموعه حضرتعالی برای پیش برد اهداف خود روی ایجاد تنش بین باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

باعنایت به آنکه رعایت عدالت، حفظ حرمت و شخصیت فدراسیون محترم فوتبال و باشگاه‌های لیگ برتری و همچنین رسیدگی به موارد حقوقی و تخلفات انضباطی، همواره از جمله شعارهای آن مدیریت محترم به شمار می‌رفته، پیگیری موضوعات مطروحه مزید امتنان خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • مملی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    انگاری با دسته کورا طرفه جناب آقای ساکت تیمهای پرسپولیس و استقلال واس هر بازیکنی جذابه و هربازیکنی دوست داره با نصف قیمت یا کمتر بیاد به تیم حالا حرفم اینجاس که وقتی که بازیکنی سقف قرارداد رو میبینه و میاد سمت سپاهان حالا شما بفرمایید این تیم پرازخشونت بجز پول چه جذابیتی داره که بازیکن تیمهای بزرگ رو ول کنه و به سمت شما بچرخه
    • عجبا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      خدابیامرزه قدیمیا راکه براهرچیزی باضرب المثل یاجمله ای پرمعنی آماده داشتند میگفتند:دست پیش‌رامیگیره تاپس نیوفته، یاطلب یک مقدار که ازش گذشت تبدیل به بدهی میشه حالاحکایت این تیم ولخرج هست که دستش تا آرنج توجیب کارگرومنافع کارخانه فولادسپاهان هست وبجای اینکه در جایگاه متهم جوابگوباشند،درمقام شاکی وطلبکارظاهرشدند هواداران خودتون وبقیه رانمیدونم اما بقول نظرچندتامخاطب،،مانیستیم جناب ساکت خود،خود،خودتونید،حتی پیش بینی میکنیم بااین چاپلوسی ازتاج،پرونده توکمیته انضباطی بایگانی بشه اماخودتونید
    • احمد TR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      حالا چرا این تیمهای بزرگ اینقدر ترس برشون داشته و دنبال مفت بری هستن
  • اسی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    منظورش اقای قنبر زاده ست ک لنگ و کیسه را پیش کش کرده ب نفع خودش
  • اسی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    تیمهای شما چ جذابیتی دارد .حالا ک پول بیت المال تموم شده سقف گذاشتید
  • فرشاد IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    ۴۵ساله رسانه مفت و مجانی دراختیارشونه لگدهم سمت سپاهان پرت میکنن
  • کذاب: IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    کم خالی ببند مردک. باشگاه فولاد مبارکه کجا شفافترین و دقیقترین رفتار مالی و قراردادی رو از خودش نشون داده که اومدی به گوز و گلایه!! شما اگه شفاف بودین که سقف بودجه ۳۳۰ میلیاردی رو برای ۱۹ بازیکن رد نمیکردین. یعنی باشگاه شما ۱۹ تا بازیکن داره که تو فرم ارسالیتون به فدراسیون نوشته بودین ۱۹ بازیکن؟! قضیه کاوه رضایی و زنش رو هم خودتون بولد کردین تا محض رضای خدا یه حرف راست تو صحبتاتون وجود داشته باشه. اگه جنابعالی راست میگی پس چرا قرارداد آل‌کثیر و بازیکن خارجیتون هنوز ثبت نشده؟! از سکه لای گز و کارت به کارت و حواله میلگرد رسیدین به کم نشون دادن قراردادهای امسال و سرریز مابقی قرارداد به سال بعد تا احیانا دری به تخته بخوره و سال بعد این قانون (سقف بودجه) ملغا بشه. لیگ غیرحرفه‌ای ایرانو شما به گوه کشیدین با ولخرجیهای افراطیتون وگرنه قیمت بهترین بازیکنای ایرانی سالی ۵ میلیارد بیشتر نیست. سپاهان و گل‌گهر و تراکتور واقعا پول یامفت میدن به آماتورها چون دلسوز مملکت نیستن.
    • کاربری به اسم حقیقت IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      دلسوز مملکت دمت گرم خیلی بموقع واقعا سپاهان با این همه پرونده تو فیفا پول ریخت و پاش کردن دلسوز مملکت نیست
    • دوستار شهرستانها IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      ۴۰ سال شما لونگیها حق تمام ورزشها وشهرستانها رامیخوری پول بیت المال حروم میکنید بناحق قهرمان میشید یک تیم قویتر ازشما باشد میخواهیدبه جای رقابت سالم نابودش کنید یک مسابقه بین لونگ وکیسه بزارید وقهرمانشون کنید
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    ساکت با تاج زدوبند میکنه و همه چیز ماست مالی میشه میره پی کارش.این خط و این نشون.
  • تاج IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    کثیف ترین قراردادها در باشگاه شما منعقد میشود . شما کار غیرقانونی انجام نمیدهید ؟ واقعا این حرف و به مرغ پخته هم بگویید خنده اش میگیرد .خدا شانس بده فردی که روزی راننده شخصی مرحوم ترکان بود حالا شده مدیرعامل و فدراسیونی که خودش هم درآن سمت دارد . جمعش کنید این بساط و
  • کیروشی پور IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    ساکت با تاج زدوبند میکنه و همه چیز ماست مالی میشه میره پی کارش.این خط و این نشون.
    • سپاهانی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      دیگه هنای لونگ رنگ ندار دیگه پارت داورو وزارت ورزش ازپس سپاهان پر قدرت وباشرف بر نمیاد سپاهان میجنگد با فساد لونگ
  • حجت IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    توایران کل فوتبال شده مسخره بازی یه لیگ سوری بعد هم باید یه تیم از پایتخت بشه قهرمان شما بازی‌های پرسپولیس را نگاه کنین انصافا درست قضاوت کنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی