نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
هافبک سابق پرسپولیس فاش کرد؛ از استقلالی‌ها پیشنهاد داشتم اما به یک تیم قول داده بودم!/ از یحیی گل‌محمدی تشکر می‌کنم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک سابق پرسپولیس در سه سال اخیر بازی در لیگ برتر، لیگ یک و لژیونر شدن را تجربه کرده است.

سعید حسین‌پور از آن دست بازیکنانی است که سالهای پر چالشی را در طی فوتبالش تا به اینجای کار سپری کرده. او پس از حضور در پرسپولیس به تیم ماشین سازی رفت که در نهایت سقوط کرد. بعد از آن اتفاقاتی برایش پیش آمد و سپس لژیونر شد. سعید دوباره به لیگ ایران برگشته و در مس کرمان توپ می زند. او در این مورد به خبرنگار ما گفت: یونان تجربه خیلی خوبی برای من بود و کار کردن با آقای الکس نوری خیلی خوب بود. ایشان که از تیم یونانی جدا شد به علت ضعیف بودن مربی جایگزینش من هم به ایران برگشتم که متاسفانه بخاطر فسخم با پرسپولیس محروم و جریمه شدم. البته قرار بود قرضی جدا بشوم ولی چون من را به صورت قطعی می‌خواستند و باشگاه پرسپولیس پاسخ نمی‌داد و زمان کم بود مجبور شدم که قراردادم را فسخ کنم. البته الان به عنوان هوادار پرسپولیس برای تیم آقا یحیی موفقیت در لیگ برتر و آسیا را آرزو می‌کنم.

او در مورد انتخاب مس کرمان ادامه داد: اول از همه با جناب آقای محمودی‌نیا و آقای قرایی برای تیم مس کرمان صحبت کرده بودم و بعد پیشنهاد استقلال خوزستان و سایپا برایم آمد که من هم طبق صحبت و قولی که به تیم مس داده بودم تصمیم گرفتم در خدمت مردم عزیز شهر کرمان باشم.

مس کرمان در افتتاحیه لیگ آزادگان به سه امتیاز رسید. این بازیکن در این باره توضیح داد: برد در بازی اول برایمان خیلی مهم بود خداراشکر که با زحمات بچه‌ها و کادر فنی سه امتیاز خیلی سخت را به دست آوردیم و خوشحالم که من هم با گلزنی سهمی در این مورد داشتم. جا دارد از تماشاگران تیم داماش هم تشکر کنم که به زیبایی تیمشان را تشویق می کردند و آنقدر تشویق هایشان زیبا بود که برای تیم ما هم انرژی به همراه داشت.

این بازیکن در خصوص حضور ستاره‌های زیادی که در مس کرمان هستند عنوان کرد: خداراشکر تیم خوبی داریم. همه بازیکنان تجربه خوبی دارند علی ابراهیمی و میلاد خدایی به عنوان بزرگترهای تیم خیلی به همه کمک می کنند و همه تلاشمان را برای صعود می‌کنیم.

او در خصوص حواشی که در چندسال اخیر داشته و جابه‌جایی تیم‌هایش گفت: من قرضی به ماشین سازی و بعد هم به یونان رفتم. من از زمان آقای برانکو به پرسپولیس اضافه شدم ولی فکر می کنم که برای آقا یحیی و آقای برانکو به تعداد برابر ۷ مسابقه در زمان هردو سرمربی در تیم پرسپولیس بازی کردم. از آقا یحیی برای جدایی قرضی و اینکه بتوانم بیشتر بازی کنم تشکر می‌کنم. آمدنم به لیگ یک بیشتر برای قولی که داده بودم و شخصیت تیم مس بود.

حسین پور در پایان افزود: امیدوارم که بتوانیم امسال با زحمات بچه ها و دانش کادرفنی و راس شان جناب آقای محمودی نیا سال موفقی را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کورش IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    باید تیتر رو اینجوری می زد : از استقلال هم پیشنهاد داشتم اما پیشنهاد پیروزی چرب تر بود.
    • Alireza IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      پرسپولیس جوری همه کیسه تنان رو سوزونده که فقط فکر میکنن با گفتن جمله پیروزی اونجاشون خنک میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی