نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۲
ضد حال دوباره برای مهدی طارمی/ مهاجم پورتو با VAR آقای گل شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی آقای گلِ گل‌های مردود شده لیگ پرتغال است و VAR دو مرتبه او را ناامید کرده است.

به نظر می‌رسد که بدبیاری‌های مهدی طارمی تنها به خارج از زمین مسابقه محدود نمی‌شود و پس از انتقال ناکام این بازیکن به میلان که بر سر حق کمیسیون واسطه‌ها و ایجنت‌ها شکل نگرفت، او با یک رقیب قدرتمند به نام کمک داور ویدیویی دست و پنجه نرم می‌کند.

در شرایطی که تصور می‌شد دیدار برابر ریو آوه آخرین دیدار طارمی برای پورتو باشد، اما این اتفاق رخ نداد و او حداقل تا پایان این فصل برای اژدها به میدان می‌رود. مهاجم ایرانی امشب در استادیوم دراگائو موفق به گلزنی شد ولی این گل به دلیل حضور در موقعیت آفساید رد شد.

در دقیقه ۱۲ مسابقه امشب پورتو برابر آروکا، مرد بوشهری دروازه آروکا را فتح کرد. ارسال ژائو ماریو از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر تماشایی مهدی طارمی همراه شد. او که خودش نیز شک داشت در آفساید قرار دارد یا نه، نگاهی به کمک داور انداخت و زمانی که دید پرچمی بالا نرفته، شادی همیشگی خود را به نمایش گذاشت.

در شرایطی که بلندگوی استادیوم در حال تشویق طارمی بود، از اتاق VAR به داور مسابقه خبر داده شد که مهاجم ایرانی پورتو ۳۲ سانتی متر از آخرین مدافع آروکا جلوتر است و به همین دلیل گل مهدی طارمی رد شد تا یأس و ناامیدی بر صورت مهاجم ایرانی بنشیند.

این برای دومین هفته متوالی است که گل‌های مهدی طارمی به دلیل حضور در شرایط آفساید رد می‌شود. هفته قبل و در ویلا دو کانده نیز طارمی موفق شد دروازه ریو آوه را باز کند که آن گل نیز به دلیل اینکه مهاجم ایرانی فقط ۷ سانتی متر از مدافع میزبان جلوتر بود، رد شد.

به نظر می‌رسد که طارمی روی دور بدشانسی قرار دارد. بازیکنی که تاکنون و ظرف چهار هفته، ۲ بار دروازه حریفان را باز کرده که هر ۲ گل به دلیل حضور در موقعیت آفساید رد شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلنگلیس IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    کلا با وی ای آر این لنگیا نه توایران نه توخارج هیچ چی نمیشن ....حالابهتون ثابت شد چرالنگ دوست نداره وی ای آر بیادتوایران چون لنگ نابودمیشه ومافیای لنگ باید غازبچرونن
  • فرهاد IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    سایت milanreports اعلام کرد ایجنت طارمی با سران روسنری تماس گرفت و پیشنهاد داد موکلش تابستان آینده رایگان به میلان بیاید. مدیران میلان خیلی صریح پاسخ ایجنت طارمی را این طور دادند: نه... این انتقال دیگر ممکن نیست و بازگشت مذاکرات غیرممکن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی