نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
کریم باقری جدید تیم ملی کیست؟/ نقش ویژه قلعه‌نویی به ستاره لیگ
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا اسدی با زدن ۴ گل ستاره لیگ بیست و سوم فوتبال کشورمان تا پایان هفته چهارم بوده است.

به تازگی بر اساس تصمیم سرمربی تیم ملی و اعلام کادر فنی، ۲۴ بازیکن زیر برای حضور در اردوی پیش‌ رو و دو دیدار دوستانه برابر بلغارستان و آنگولا به تیم ملی دعوت شدند:

علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، محمدرضا اخباری، میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی، رامین رضاییان، صادق محرمی، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، علی کریمی، میلاد سرلک، سعید عزت‌اللهی، علی علیزاده، وحید امیری، محمد محبی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، احمد نوراللهی، رضا اسدی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو.

پس از بازی تراکتور تبریز و مس رفسنجان، شجاع خلیل زاده نیز به تیم ملی دعوت شد. نکته جالب آن که تیم ملی کشورمان  در پست مهاجم هدف نفرات سرشناسی چون مهدی طارمی، سردار آزمون و شهریار مغانلو را دارد که دو نفر اول فهرست ستاره فیکس تیم ملی در جام جهانی بودند و در حضور آن‌ها احتمال بازی سایر نفرات ضعیف است. امیر قلعه نویی اما رضا اسدی را پیش تر به عنوان مهاجم نوک به تیم ملی دعوت کرد.

اسدی فصل گذشته به خط حمله کوچ کرده و برای همیشه برچسب دفاعی را از روی اسم خودش پاک کرد! خرید جدید سپاهان در نقش ستاره شماره یک این تیم در مسیر صدرنشینی ظاهر شده است و با آماری ویژه توانسته اولین بازیکنی لقب گیرد که طی چهار بازی ابتدایی فصل، گل زده است. هافبک دفاعی سابق فوتبال ایران از فصل گذشته در نقش جدیدی فرو رفته و توانسته به عنوان یک بازیکن تهاجمی و گلزن ظاهر شود و اکنون نیز با چهار گل زده در صدر جدول گلزنان حاضر شود. اسدی که علیرغم فصل موفقی که با پرسپولیس از حیث آمار فنی داشت در نهایت از این تیم جدا شد، در تراکتور نیز به عنوان گلزن اول ظاهر شد و تا هفته پایانی مدعی دستیابی به عنوان آقای گلی و رسیدن به کفش طلا بود که در نهایت آن را با اختلاف یک گل به شهریار مغانلو واگذار کرد.

اسدی در این فصل، اما به عنوان ستاره نقل و انتقالات خیلی زود با سپاهان به توافق دست یافت تا ماجراجویی‌اش را در اصفهان دنبال کند. او که کاملا مورد تایید مورایس قرار دارد، توانسته تا اینجای فصل با ثبت چهار گل زده و گلزنی طی چهار بازی ابتدایی، به خوبی نشان دهد که دلیل تلاش طلایی‌پوشان برای جذب او چه بوده است. این بازیکن بلند قامت و سرزن در سپاهان بیشتر به عنوان یک هافبک میانی رو به جلو و گلزن نشان داده است؛ سبکی که سال‌ها پیش کریم باقری در تیم ملی ایران ارائه می‌داد.

هرچند نمی‌توان رضا اسدی را با کریم باقری قیاس کرد اما به هر حال این بازیکن ملی پوش هم فاکتورهایی دارد که امیر قلعه‌نویی را به فکر فرو برده است. از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد که شاید امیر قلعه‌نویی نقش جدید و مهمی به رضا اسدی در تیم ملی دهد. نقشی که در گذشته کریم باقری به عنوان یک هافبک سرزن و گلزن داشت و رضا اسدی باید خودش را نشان دهد. هر چند اسدی در لیگ برتر حسابی در قالب یک هافبک میانی گلزن فرو رفته و به مهاجمان گل نزن لیگ برتر طعنه می‌زند اما حکایت تیم ملی متفاوت است. نیست؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بهرام IT ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    در این لیست فقط ده بازیکن به درد عیم ملی می خورند که اونهم سه تا دروازه بانها هستند و بازیکن باقی مانده فقط هفت تا هست که عزت الهی،سامان قدوس،طارمی،چشمی،مرادمند و محبی و ترابی و تا حدی هم امیری و پور علی گنجی (اونهم این دو تا نه اینکه خیلی زیاد مطمئن باشند)به قلعه نویی بگویید مبادا در فکر این باشی که با این نفرات در جام ملتها شرکت کنی.
  • ناشناس IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    عکس از قلعه نویی و آندو نذارید این چه شکمیه گذاشتن دیروز عکس سرمربی عربستان گذاشتن آدم لذت میبره نگاه بدن ورزشی کنه این چیه بیشتر شبیه شلغم فروشها هستند
  • ناشناس IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    کریم باقری مرد تمام نشدنی فوتبال ایران
  • ایران GB ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    درود اندو ودرود بر ژنرال
  • محمود IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    یکسال دیگه معلوم میشه قلعه‌نویی چکاره است اگر نگفتی خدا پدر کی‌روش بیامرزد این خط این نشان یادت باشه قلعه‌نویی کاری از پیش نمی‌برد برای باشگاه خوبه ولی تیم ملی فرق داره به اسم ایران دیده می شود آنهم خارج از مرزهای ایران باید مربی تراز اول خارجی می آوردن اگر قرار به قلعه‌نویی بود کی‌روش خیلی بهتر وکارامد تر بود این تاج از دستپاچگی رفت سراغ قلعه‌نویی به خیال خودش که از کی‌روش بهتره شاید خیلی ها که بازی‌های لیگ را دنبال نمی کنند ولی صدرصد بازی های ملی را دنبال می‌کنند پس باید برای تیم ملی فوتبال و والیبال بهترین های دنیا را باید اورد
  • رضا IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    برای خبرنگاری که این مطلب را نوشته متاسفم که توجهی به اسطوره اخلاق بودن آقا کریم و درخشش طولانی مدت او نداشته است و یک مقایسه کم ارزش را موضوع سرتیتر خود کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی