نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۵
۴ |
۰
کلوب| دو تفکر متفاوت برای رسیدن به یک هدف؛ موفقیت استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اختلاف نظر و سلیقه بین مدیریت و سرمربی در تمام گفته‌های بیش یک ساعت و نیم ایشان در فوتبال برتر به وضوح آشکار بود و موج می‌زد.

اختلافی که به واقع بیننده و بویژه هوادار استقلال را بسیار آزار می‌داد.

از ابتدای گفتگو تا انتهای آن تنها به دنبال یک حرف و جمله مثبت بین مدیرعامل و سرمربی در گفته‌های علی خطیر می‌گشتیم اما به واقع پیدا نمی‌کردیم.

اوج گفته‌های ایشان هم راست و درست گفتن صحبت‌های خودشان به عنوان مدیرعامل بود و درست و راست گفتن صحبت‌های سرمربی تیم که جواد نکونام باشد و در این بین هیچ کدام از دو طرف دروغ و پنهان کاری نکرده و نمی‌کنند.

ایشان خط مشی و تفکر سرمربی تیمش در کسب برد و رسیدن به موفقیت که همانا قهرمانی فصل است درست می‌دانند و یکی از مطالبه‌های بحق نکونام می‌دانند و از طرفی ساختار مدیریتی خودشان که هر تعریفی ایشان از آن دارد را درست می‌دانند و تعریف ایشان از موفقیت هم یک تعریف مدیریتی است که ظاهرا برای این فصل و فصل‌های بعدی قابل انجام و به تحقق رسیدن نیست.

یک ساعت و نیم پای صحبت‌های مدیرعامل استقلال نشستیم و مثل تمام دفعات گذشته با مصاحبه‌ها و گفتگوهای زنده مدیران عامل قبلی باشگاه استقلال افسوس خوردیم و از ته دل آه کشیدیم.

مدیرانی که در برنامه‌های تلویزیونی قشنگ و زیبا و از نظر خودشان لذت بخش و مرتب حرف می‌زنند اما در واقعیت همه چیز برعکس است و لااقل آن چیزی نیست که ما لااقل به آن نگاه می‌کنیم.

مدیران عاملی که خودشان و خط مشی شان را درست و بی عیب و نقص و پاک و مقدس می‌دانند اما با گذران زمان و پس از سالها داستان مدیریتی شان مشخص و معلوم می‌شود.

خطیر و نکونام هم داستان این فصل باشگاه و تیم استقلال هستند برای رسیدن به موفقیت، موفقیتی که از نظر و نگاه هر دو طرف دو تعریف و مسیر جدا دارد، حال باید بنشینیم و ببینیم این دو تعریف جدا کی به نتیجه خواهند رسید، نتیجه ای که موفقیت واقعی استقلال را به همراه داشته باشد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    .آیا در اسپانیا مربی در عرصه رسانه و فضای مجازی با مدیر عامل باشگاهی که با او اختلاف نظر دارد تسویه حساب می کند؟ آیا در اسپانیا سرمربی کنترل وبسایت رسمی باشگاه را در اختیار دارد؟اگر افراد منصوب او را در وبسایت برکنار کنند با مدیر عامل در عرصه رسانه و فضای مجازی درگیر می شود ؟ حیطه فعالیت سر مربی در اسپانیا مستطیل سبز هست یا نه؟ آیا در اسپانیا مربی در میانه یک تورنمنت مهم تیم را ترک می کند؟ بدون تعارف یک رفتار نکونام را که حاصل سال ها بازی کردن در لا لیگا ست و او از این لیگ معتبر یاد گرفته و ما ایرانی ها پیشتر نمی دانستیم را نام ببرید ؟
    • استقلال محبوبم IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
      نه نمی‌کند اما، آیا در اسپانیا دولت تیمداری میکند؟آیا در اسپانیا اول سرمربی انتخاب میشود بعد مدیر آیا در اسپانیا مدیر عامل به مربی میگوید اگر پول بود نه تو بودی نه من ؟ اونم به مربی که سال قبلش تو آسیا اون اقتدار و داشت تیمش، قهرمان لیگ داخلیش رو از شش امتیاز چهار امتیاز گرفته !!! آیا باشگاهی که دوبار قهرمان و یکبار نایب قهرمان و دوبار سومی قاره رو دارد، فاقد امکانات اولیه یک باشگاه هست و الا ماشالله بقول مظفرالدین شاه: خداروشکرکه همه چیزمان شبیه همه چیزمان است .بنده یا جنابعالی میتوانیم طرفدار خطیر باشیم یا نکونام اما نمیتوانیم به شعور خواننده و مشتاق فوتبال توهین کنیم اگر هم طرفدار واقعی باشگاه باشیم عوض جانبداری مغرضانه هردو رو دعوت به آرامش می‌کنیم و حتی از طرفدارها هم انتظار همکاری داریم نه فرافکنی دوست عزیزم
  • رضایاک اصلی۳ IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    موفقیتِ کیسه کمک نایب قهرمان شدنه😂😂
    • تاج سر فوتبال ایران به شهادت آمار آسیا 🤗 IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
      میدونی موفقیت استقلال به بازیکنان با ادب و تحصیل کرده اش بود به مقام ها و کاپ های آسیایی اش بود اگر بعضی از بازیکنان تحصیلات آکادمیک نداشتند اما تحصیل مروت و ادب و نزاکت رو از دانشگاه زندگی داشتند یک مشت لات و لمپن و کلاه بردار نداشتند🤢🤮 نه تو بازیکنان و نه طرفداران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی