نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
آنالیز مانیکونه از بلغارستان/ واکنش مربی ایتالیایی به غیبت قلعه‌نویی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونیو مانیکونه گفت: بازی با بلغارستان فرصت خوبی است تا وضعیت بازیکنان را پیش از حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بسنجیم.

مربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از دیدار ایران برابر بلغارستان اظهار کرد: ابتدا باید توضیح دهم که بدلیل همزمانی این نشست خبری با جلسه فنی تیم، سرمربی نتوانست در این کنفرانس شرکت کند. درباره بازی فردا باید بگویم دیدار خوبی برای ما خواهد بود و تلاش می‌کنیم از این فرصت استفاده کنیم.

مانیکونه درباره شناخت تیم ملی ایران از تیم بلغارستان گفت: بعضی از بازی‌های بلغارستان را تماشا و آنالیز کرده‌ایم. در دو بازی اخیر به تساوی رسیده‌اند و با تماشای چند بازی بلغارستان، فردا به مصاف این تیم می‌رویم. این بازی فرصت خوبی است تا شرایط بازیکنان را پیش از اردوی اکتبر، انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا در مورد ارزیابی قرار دهیم.

مانیکونه در پایان گفت: حریف تیم سریعی است. به نظرم تیم خوب و قدرتمندی هستند و می‌خواهم تکرار کنم فردا بازی بازی خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    بازی با تیمهایی مانند بلغارستان برای تیم ملی خوب است اما یک ولی دارد تیمهایی که درمقابل ما قرار میگیرندبطو ری فراتراز تیم بلغارستان هستند که با تجهیز کامل به مصاف ما می آیند وتیم ملی باید بجای سپاهان با زنیت بازی میکرد ویادمان باشد که مادر جام جهانی قبلی پنج گل ازتیمهای مطرح عقب هستیم ومیباید ماهم به تکنیک .تاکتیک روز مجهز شویم واین میثرنمی شود الا به دیدار باتیمهای مطرح حتی اگر تیمی از باشگاه‌های آسیا و اروپا ویا آمریکای جنوبی وتیمهای با کلاسAمیتواند مرا مورد محک ویادگیری قراردهد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی