پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
۴ |
۰
آقای سرمربی؛ توقع ما بیشتر از مفاد قرارداد است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی در حالی مهیای حضور در جام ملت ها می شود که گفته می شود قرارداد کادر فنی تیم ملی برای جام جهانی هم تمدید شده است.

تیم ملی بعد از جام ملت ها، جام جهانی را پیش رو دارد و در پی درخواست کادر فنی از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج و دوستانش در ساختمان سئول قرارداد کادر فنی تیم ملی را تا جام جهانی بعدی امضا کرده اند. این بدین معنی است که با هر نتیجه ای از سوی تیم ملی در قطر قرارداد کادر فنی تا جام جهانی خواهد بود. البته برخی می گوید شرط ادامه حضور امیرقلعه نویی در راس کادر فنی تیم ملی این است که تیم ملی در قطر دست کم به جمع ۴ برتر مسابقات ملحق شود.

به واقع توقع فدراسیون فوتبال از امیر قلعه نویی و تیم ملی حضور در جمع ۴ تیم برتر مسابقات است اما سیروس دین محمدی یکی از مربیان استقلالی می گوید توقع ما و مردم از تیم ملی بیشتر از آن چیزی است که در مفاد قرارداد آمده است.

سیروس دین محمدی در این باره می گوید: «مردم از تیم ملی کشورمان توقع قهرمانی دارند. ایران چند سال است که در جام جهانی است و انتظارات خیلی بالاست. بازیکنان تیم ملی اکثرشان در اروپا بازی می‌کنند و کیفیت‌شان بالا است.»

باید منتظر ماند و دید که آیا تیم ملی می تواند در قطر انتظارات را بر آورده کند  یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هرمزان IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    به کدام دلیل باید قهرمان بشیم ، بخاطر ساخت استادیوم‌های مدرن ، بخاطر تحول در تیم‌های پایه و رسیدگی به استعدادهای ناب و پرورش استعداد اونها ، بخاطر حرفه‌ای شدن تمام باشگاهامون در لیگ برتر و لیگ‌یک ، بخاطر بالابردن کیفیت فنی بازیکنان حاضر در لیگ داخلی ،به کدامین دلیل باید قهرمان شیم ، بعد ژاپن و کره و استرالیا و ... که رو تمام این مسائل سالهاس که کار کردن ، قهرمان نشن ‌، بله اگه قهرمان بشیم ، قهرمانی مون ی اتفاق بوده ، مثل قهرمانی عراق ۲۰۰۷ که اتفاق بود و بعدش فوتبال عراق حتی به جام جهانی ها هم صعود نکرد و باشگاهای عراق هم که مشخصه ، پس آقای کارشناس سیروس دین محمدی لطفا با حرفهای پوپولیستی برای خودتون محبوبیت نسازید و برای تیم ملی و مربیش فشار وارد نکنید
  • مرتضی کافرم IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    جالبه ،مربی ایرانی بزارین ،اقا چرا از مربیای داخلی استفاده نمکنین ،اقا ما مربیای داخلی با دانش روز داریم بهره ببرین، ((باشه بهره میبریم )) خوب حالا که بهره بردین توقع قهرمانی نداشته باشینا ،توقع بردن نداشته باشینا ،توقع صعود بی دردسر نداشته باشینا .... این داستان تکراریه دوستان داخلیه ،مربیایی با ادعای جهانی که وقتی به صندلی مورد نظر میرسن عموما شروع میکنن بزرگ نمایی نداشته ها تا کسی توقع نداشته باشه ازشون شق القمر کنن و تا حای ممکن صندلیو حفظ کنن ،همینایی که کیروشی پور میگفتن تو مجلس حالا که مدعی العموم رو از گود خارج کردن ظاهرا به همه چی رسیدن و تهش بیچاره هوادار ،بیچاره فوتبال
  • حاجی فقط حاج فتل IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    تنها کسی ک میتونه ایران رو قهرمان آسیا کنه یحیی گل محمدیه
  • محسن IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    حتی اگر در سطح کره و ژاپن باشیم، باز هم نباید انتظار قهرمانی داشته باشیم. در فوتبال هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست و بالا بردن انتظارت یعنی فشار بیشتر روی تیم و از دست رفتن قهرمانی. ۴ سال قبل هم تیم خوبی داشتیم ولی به علت استرس و فشار بالا، جلوی ژاپن دچار اشتباه شدیم و باختیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی