نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مربی رانندگی‌ای که الهام‌بخش ستاره نوظهور لیگ برتر شد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی رانندگی ایوان فرگوسن همواره به او روحیه می‌دهد و مطمئن است که این نوجوان به جایگاهی بالا خواهد رسید.

ایوان فرگوسن در زمین بازی بسیار موفق شده اما از کسی روحیه و انگیزه دریافت می‌کند که به او در رانندگی با فورد فیستا کمک کرده بود.

مهاجم برایتون فصل گذشته وارد تیم اصلی شد و با هت‌تریک مقابل نیوکاسل در بازی روز شنبه تبدیل به چهارمین نوجوانی شد که در لیگ برتر هت‌تریک می‌کند. فرگوسن ۱۸ ساله به باشگاه نخبگان شامل مایکل اوون، رابی فولر و کریس بارت ویلیامز پیوست و مربی رانندگی او هرگز به توانایی‌های او شک نکرد.

شکیل چاودری که ویدئوی تیک‌تاکش که در آن از فرگوسن تعریف می‌کند در فضای مجازی وایرال شده، به خوبی می‌دانست که این نوجوان به سرعت پیشرفت می‌کند. چاودری ۳۸ ساله به نشریه سان گفت: «می‌دانستم! زمانی که آموزش به او را شروع کردم او جایگاه ثابتی در تیم نداشت، اما می‌دانستم که خیلی پیش خواهد رفت. به دوستانم می‌گفتم این بچه امشب شما را نابود می‌کند، و پیش‌بینی‌هایم درست از آب درمی‌آمد. او بسیار متعهد و متمرکز بود. زمانی که بازیکن تعویضی بود دعا می‌کرد که بیشتر بازی کند، من او را ‌تشویق می‌کردم و می‌گفتم تو این فرصت را خواهی داشت، این شانس را خواهی داشت، فقط به من اعتماد کن و صبور باش. مانند رانندگی است و باید صبر داشته باشی. من به او انگیزه زیادی می‌دادم.»

مربی رانندگی‌ای که الهام‌بخش ستاره نوظهور لیگ برتر شد!

مربی رانندگی‌ای که الهام‌بخش ستاره نوظهور لیگ برتر شد!

آموزشگاه رانندگی شکیل معمولا از مشتریان ساعتی ۳۸ پوند می‌گیرد. فرگوسن که طبق گزارش‌ها هفته‌ای ۲۰۰۰۰ پوند درآمد دارد و به لطف آموزش‌های چاودری موفق به کسب گواهینامه رانندگی شد قصد دارد یک مرسدس بخرد.

ملی‌پوش جمهوری ایرلند که از آموزش‌های چاودری بسیار راضی است، به هم‌تیمی‌هایش توصیه کرد برای تعلیم رانندگی به سراغ او بروند. چاودری فاش کرد که به هشت ستاره آکادمی برایتون نحوه رانندگی را آموزش داده است. او افزود: «همه آنها شگفت‌انگیز هستند، آموزش دادن به آنها کار سختی نبود. با فرگوسن همه چیز راحت، دوست‌داشتنی و سرگرم‌کننده بود، ما خیلی با هم گفتگو می‌کردیم و خیلی خوب او را شناختم. در مورد عادت‌ها و سرگرمی‌هایش حرف می‌زدیم. رویای او این است که برای یک باشگاه سطح بالا بازی کند. او خیلی به خودش ایمان دارد.»

بیشتر بخوانید: اتفاق تاریخی در لیگ برتر/ ۳ هت‌تریک در روز شنبه رؤیایی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی