نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
۱۴ |
۱۹
عیسی آل‌کثیر داغ دل پرسپولیسی‌ها را تازه کرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عیسی آل‌کثیر در نخستین بازی‌اش با پیراهن سپاهان موفق به گلزنی شد تا داغ دل پرسپولیسی‌ها تازه بشود.

در این روزها همه هواداران پرسپولیس نگران وضعیت خط حمله تیم‌شان هستند. سرخ‌ها تنها با یک مهاجم تخصصی آماده مصاف با النصر تا بن دندان مسلح هستند که در خط حمله‌اش ستاره‌هایی چون کریستیانو و مانه حضور دارند.

در شرایطی که پرسپولیسی‌ها همچنان چشم‌شان به سایت باشگاه برای رونمایی از یک مهاجم خارجی است، فورواردهای کوچ کرده از این تیم مشغول درخشش هستند.

اگر پریرا و دیاباته را که به عنوان مهاجم خارجی چندان کیفیت مطلوبی نداشتند و جدا شدند را فاکتور بگیریم، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر شاید در آسیا و ادامه لیگ در شرایطی که مهاجم تاپی در بازار نمانده می‌توانستند موثر باشند.

مهدی عبدی پس از جدایی از پرسپولیس در اولین مسابقه خود برای تراکتور گل سه امتیازی زد و در دومین بازی خود مقابل استقلال خوزستان هم ۹۰ دقیقه در ترکیب بود و خوب بازی کرد.

حال عیسی نیز که به دلیل سقف قراردادها کارت بازی‌اش در چهار هفته ابتدایی صادر نشده بود، در دیدار دوستانه مقابل زنیت از معدود ویژگی‌های مثبت سپاهان بود و در روز شکست سنگین این تیم تک گل این تیم را زد و پنالتی هم گرفت تا مثل عبدی در اولین بازی برای تیم جدید خود موثر باشد.

این موضوع شاید داغ دل پرسپولیسی‌ها را در شرایط فعلی تازه کند و این تیم با حداقل ظرفیت در خط حمله باید میزبان یاران رونالدو باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کارگر IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    کسی که خودش رو با آب معدنی یکی میکنه؟......همان بهتر که رفت.
    • میلاد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      از 22 بازیکن تیم ملی 17 تاشون پرسپولیس بودن و رفتن ، عیسی که عددی نبود ونیست . برامون تموم شده س
  • فرامرز IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    ,در فصل گذشته عیسی آل کثیر فقط 4 گل زد این آمار خوبی برای یک فوروارد نیست اما این گونه تعریف و تمجید کردن خبر ورزشی از این بازیکن با عرض پوزش دیگر دارد شک برانگیز می شود آخر بازی بی تفاوتی دفاعی که تیمش سه گل جلوتر باشد آن هم در یک بازی دوستانه باور کنید شرایطش با لیگ برتر فوتبال ایران متفاوت است یعنی گل زدن کار سختی برای یک فوروارد لیک برتری نیست.
    • ارتش سرخ DE ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      خوبه خودمون بهترمیدونیم نصف بازی هارومصدوم بودنیم فصل دوم اومدبعدیه سال مصدومیت کلا ۱۰بازی آخراومد اونم چندتاش فیکس بود عیسی واقعافرواردخوبیه
  • ۶ IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    عیسی داغ به دل خودش گذاشت نه به‌ دل پرسپولیس سایتهاهم بهتره ازخودشون مایه بذارن نه از طرف طرفداران‌ چون عیسی بهيچوجه در پرسپولیس طرفداری ندارد
    • پرسپولیسی ام DE ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      ماهنوزم دوسش داریم
  • Omid DE ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    یکی ازاشتباهات پرسپولیس دراین فصل عدم تمدیدعیسی بودکاش یه راهی بودبرمیگشت عیسی همیشه بازیهای بزرگ خوب گل میزنه کاش آقایحیی راضی به برگردوندنش میشدولج نمیکرد
  • محمد صادق🚩 IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    برو عامو کدوم داغ،، عیسی کیلو چنده؟ داغ اون روزی به دل ما نشست که مربی کاربلد مثل برانکو رو فراری دادن
    • محمد محمدی از اهواز IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      زمانی هم که تو بازی های حساس گل میزد و کیسه رو سوراخ سوراخ میکرد بازم میگفتی عیسی کیلو چنده ؟ هاع ؟...؟؟؟؟.؟
  • امید IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    گل عیسی را دقت کنید فاصله ۲ متری دروازه توپ رسید بهش با ضربه سر گلش کرد ینی هرکسی دیگه هم بود گل می‌کرد سانتر اسدی عالی بود ولی ‌گل عیسی نه هلو برو گلو بود عیسی مهاجمیه که فقط بلده تو شرایط ساده گلزنی کنه شرایط سخت عددی نیست چیزی که تو پرسپولیس بارها ثابت کرد تا حالا کسی دیده عیسی از موقعیت سخت گل بسازه البته اول که آمد تو آسیا یکی دو بار تو شرایط سخت گل زد درکل خوب شد عیسی از پرسپولیس رفت پرسپولیس مهاجمی مثل علیپور لازم داره که تو ۳ فصل ۷۴ تا گل زد نه عیسی که اون همه بازی کرد فقط ۴ تا گل زد
    • L DE ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      خداشفات بده مهاجم گل میزنه میگی شانس انقدرتعصب بیجا داری که واقعیت رو توهم میبینی😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی