نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ادعای عجیب از صداوسیما؛ برگزاری دربی پایتخت در قطر!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجری برنامه ورزشگاه در اظهاراتی عجیب مدعی شد که به احتمال زیاد دربی پایتخت در قطر برگزار خواهد شد.

پیش از این یک بار تلاش‌هایی برای برگزاری بازی سوپرجام بین پرسپولیس و استقلال در آلمان وجود داشت اما در نهایت مجوز برگزاری این دیدار صادر نشد، حالا اما ادعای جدیدی در مورد دربی برونمرزی مطرح شده است.

حافظ کاظم‌زاده مجری برنامه ورزشگاه شبکه پنجم سیما در برنامه صبح امروز ادعای خود را البته با احتیاط و اما اگر مطرح کرد اما به هر حال مدعی شد که دوحه میزبان احتمالی صد و دومین جدال پرسپولیس خواهد بود.

او در این خصوص گفت: «اگر بهتون بگم شهرآورد ممکنه در قطر برگزار بشه، چه واکنشی خواهید داشت؟ مذاکراتی صورت گرفته، طبق شنیده‌های ما، شهرآورد صد و دوم در قطر برگزار خواهد شد. با حضور تماشاگران، بلیت فروشی، درآمد دلاری که نکات مثبت و منفی خواهد داشت.»

مجری سپس شنیده‌های خود را به این شکل توضیح داد که بازی در حضور وی ای آر برگزار می‌شود اما داور ایرانی این بازی را قضاوت می‌کند. او از مهدی تاج، منصور قنبرزاده خواست تا در این باره روشنگری کنند و توضیحات کاملتری بدهند.

جالب اینکه او احتمال برگزاری دربی در قطر را «بسیار زیاد» دانست و در نهایت همه چیز را به اظهارنظر مسئولان فوتبال موکول کرد. حالا باید دید این ادعای بزرگ چه واکنشی در بین تصمیم‌گیران فوتبال مستقر در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهد شد - هرچند که پیگیری‌ها نیز نشان می‌دهد به نظر احتمال وقوع این اتفاق کاملا وجود دارد و این بحث مطرح شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • افشین دست کج IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    قطعا نمیزارن در قطر برگزار بشه چون اونجا var داره و نمیتونن بازی رو برای لُنگ دربیارن
    • مجتبی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      مافیای کیسه فرار رو به جلو نکنید
    • رضایاک اصلی۳ IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      رو که نیست... تا حالا چند بار داورا الکی برای کیسه جلو پرسپولیس پنالتی گرفتن که بیرو گرفته دربی آخری هم که مرادمند پای آل‌کثیر را زد و پنالتی گرفته نشد اگرنه بازی دو هیچ تموم بود کیسه کش
  • رضایاک اصلی۳ IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    مافیای کیسه که از رو نمیره میخواد بازیا ببره قطر یادشون رفته دربی حذفی خطای پنالتی مرادمند روی آل‌کثیر راکه داور بازی عوض شد و داور جدید پنالتی نگرفت حالا هم با توهم اینکه حقشون ضایع شده سرو صدا میکنن ولی آخر هم نمیره قطر
  • محسن IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    اگه از نظر در آمدی خوب باشه بهترین حالت است چه اشکالی داره بازی تو یه استادیوم استاندارد با چمن هیبریدی عالی
  • بی نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    زمانی به افراد بیسواد گواهی نامه پایه 1 می دادند.افسر از داوطلب می پرسد قوی ترین و سریعتر ین خودرو کدام است؟ داوطلب بلافاصله می گوید ماشین بیت المال. تا زمانی بودجه این 2 باشگاه وصل به خزانه مملکت باشد از این اتفاق ها نباید تعجب کرد.
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    مافیای رسانه ای کیسه آبی حکومتی حقایق را وارونه جلوه میده همیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی