نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پلودیف مثل قائم‌شهر؛ ورزشگاه وطنی خواهرخوانده پیدا کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال کشورمان با یک گل بلغارستان را در خانه‌اش برد اما این بازی علاوه بر آورده‌های فنی حاشیه‌های جالبی هم داشت!

سال‌هاست در فوتبال ما آنها که می‌خواهند حرفه‌ای بودنمان را مسخره کنند به ورزشگاه‌های ما اشاره می‌کنند. ورزشگاه‌هایی که بیش از ۵ دهه قبل و با استانداردهای آن روزگار ساخته شدند و طبیعی است که در فضای امروزی شهرنشینی فاقد همه استانداردهای لازم باشند.

وقتی نساجی مازندران پس از سال‌ها دوباره به لیگ برتر برگشت، تا مدت‌ها امکان میزبانی این شهر به خاطر موقعیت ورزشگاه وطنی قائمشهر زیر سوال بود.

مساله ای که بیشتر از همه به چشم می‌آمد مشرف بودن ساختمان‌ها به این ورزشگاه و حضور خانواده‌ها روی پشت بام یا روی بالکن منزلشان و تماشای دسته جمعی مسابقات فوتبال بود!

اما وقتی تیم ملی مقابل بلغارستان در شهر پلودیف به میدان تیم ملی کشورمان آمد با چشم خود دیدیم که در قلب اروپا و ته فوتبال حرفه‌ای هم می‌توان مشابه ورزشگاه وطنی قائمشهر خودمان را دید!

تماشاگرانی که از روی پشت بام خانه‌های مجاور به ورزشگاه هریستو بتوف شاهد بازی تیم ملی کشورشان مقابل تیم ملی ایران بودند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • میلاد IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    بلغارستان یکی از کشور فقیر و کمونیستی سابق که هیچ ثروت و معدن و نفت و صنعتی نداره و همیشه در سطه سوم و چهارم اروپا بوده .و ته فوتبال حرفه ای نبوده و نیست.
  • مش ممدلی DK ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    قلب اروپا, ته فوتبال حرفه ایی؟ آمو چی زدی؟ اصلا میدونی بلغارستان کجاست؟ یا شاید اولین جایی هست که رفتی؟ یکی از فقیرترین و از نظر آمار جنایت وحشتناک ترین کشورهای دنیاست. از بد روزگار اروپا یا از خوش شانسی خود بلغارها این کشور تو اروپا واقع شده. اگه میخای اروپای مدرن ببینی باید یک کم بجنبی عزیز....
  • رابین شور IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    از اروپا بد نگین دوستان کف و خون بالااورنده ی چشم رنگی ها و مو بلوند ها ناراحت میشن یه وقت
  • مهرداد IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    ورزشگاه وطنی یکی از ورزشگاه های خوب ( به نسبت جمعیت ) ایرانه ، از پارسال هم چمن ورزشگاه طبیعی شده و از کیفیت بالایی برخورداره ، سکوهای پشت دروازه چند ساله احداث شده و اینکه مردم از پشت بام بازی‌ها رو تماشا میکنن به خاطر همجواری با ورزشگاهه نه عدم سکو ، یادم هستش جام ملتهای سال ۲۰۰۴ (پرتغال) ورزشگاهی بود که مشرف به تپه بود و مردم از بالای تپه بازی‌ها رو تماشا میکردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی