نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چرا این ۲ ستاره از دست استقلال پریدند؟/ پرسپولیس و سپاهان دست آبی‌ها در پوست گردو گذاشتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کم نیستند کارشناسانی که معتقدند یاسین سلمانی در استقلال بیشتر و بهتر می‌توانست رشد کند تا در پرسپولیس.

تیم ملی المپیک کشورمان در حال برگزاری مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ است و یاسین سلمانی با بازوبند کاپیتانی در این تیم خوش می‌درخشد.

خرید جدید پرسپولیس، ستاره سپاهان در سال‌های گذشته بود. بسیار آینده‌دار و خوش تکنیک که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در رده‌های پایین‌تر بسته بود. سلمانی در همین سن هم سابقه دعوت به تیم ملی را دارد. او در فصل و نقل و انتقالات امسال از هر دو تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت و پس از آنکه مذاکراتش با قرمزها به بن‌بست خورد، تقریباً همه کارهایش با استقلال تمام شده بود. نکونام او را می‌خواست و همه چیز آماده امضای قرارداد بود که یک متن در فضای مجازی کار را خراب کرد!

مدیران تازه وارد استقلال که از انجام هر خریدی عاجز بودند، آنقدر از خرید منتظر محمد عراقی به وجد آمدند که او را بهترین استعداد زیر ۲۳ سال آسیا نامیدند. همین جمله به کاپیتان تیم ملی امید کشورمان برخورد و بماند که حق هم داشت، چرا که خود عراقی‌ها هم یاسین سلمانی را بازیکنی بهتر از منتظر محمد می‌دانند چه رسد به ایرانی‌ها!

سلمانی از تور استقلال سر خورد و به پرسپولیس رفت اما بد نیست بدانید این اولین بار نبود. روزی که حجت کریمی استعفا داد و رفت با دو بازیکن برای امضای قرارداد و گرفتن عکس قرار جلسه داشت. یعنی تمام مذاکرات اولیه انجام شده و کار به مرحله مهرداد محمدی رسیده بود، بیاید و با پیراهن استقلال عکس بگیرد!

حجت کریمی که فهمید باید برود، به این دو بازیکن زنگ زد و از آنها عذر خواست. یکی از آنها رضا اسدی بود که به سپاهان رفت و دیگری یاسین کریمی که حالا ستاره پرسپولیس است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • رضایاک اصلی۳ IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    مافیای کیسه این ها را نخواست ولی کیسه کشا میخواستن
  • کیثه ی کثیف IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    خوب خواب و خیالتون رو بعنوان واقعیت بخورد کیصه کشا میدید.اسدی و سلمانی پرسپولیسیهایی هستند که نشستن روی نیمکت پرسپولیس رو به فیکس بودن در کیصه با مبالغ نجومی ترجیح میدن .در کل ایا بازیکنی هست که عضویی از پر افتخارترین و پر هوادارترین تیم اسیا بودن را بیخیال بشه و بخاد بره تو تیمی ورشکسته و داغون که نهایت ارزوش فقط حضور در مرحله ی اول بازیهای اسیاییه !با وجود اینکه خودشون هم میدونن ممکنه باز هم دوباره جلوی تیمهای عربی کیسه گل و شیش تایی بشن .
    • امید پرنیان IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      پرافتخار ترین تیم آسیا.....‌‌‌‌ حالت خوب نیست مثل اینکه ضربه ایی چیزی به سرت خورده
    • ستاره ی قلابی لنگ IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      رضا چاک حالت واقعا خوبه به عروس آسیا میگی پرافتخارترین آسیا خخخخخخ وای پوکیدم از خنده افتخار لنگ فقط زدن گل های آفسایده
  • لنگ سوراخ IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    تواستقلال بازی کردن لیاقت میخواد هرکسی نداره لنگ مافیایی به بوجه دولت وصله همه جوره ریخت پاش میکنه ولی دریغ ازیک قهرمانی اسیا خخخخخخ
    • مجیدمعرفت IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      قهرمانی آسیایی اسدقلال را ببینید چندتیم بودن وچه تیمهایی بودن،حالا اگه راست میگه نایب قهرمان بشن
  • کیسه حقیر IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    وقتی منتظر پیشنهاد آقا یحیی و پر افتخار آفرین تیم ایران بود چرا باید کیسه بدبخت میرفت
  • کیان IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    کیسه فقط آماده خور است این بازیکنان را هم که با قراردهای بالا جذب نمودند هم اکثرا پرسپولیسی بودند ! خالدآبادی و برزگر و محمدی
  • ایمان IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    استقلال سقف قرداد دارد ولی سپاهان و پیروزی به دولت وصل هستند همه میدونند
  • محمد صادق🚩 IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    آخه آدم به اصطلاح کارشناس ، کدوم بازیکنی رفت کیسهو عاقبت بخیر شد🤔
  • امیرعلی IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    استقلال تا لحظه آخر با سلمانی مذاکره کرد اما پیشنهاد ۴۵ میلیارد پیروزی اونو اغوا کرد و حاضر به قرارداد ۲۵ میلیاردی با استقلال نشد. اسدی که ۹۰ میلیارد واسع دو فصل از سپاهان گرفت مثل ۱۱۵ میلیارد که بیرانوند از پیروزی عبده میگیره.
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      بابا کیسه عجب توهماتی میزنه ای دادبیداد
    • کی۳حکومتی IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      کیسه پیشنهاد۹۰میلیاردی برای یه فصل به بیرانوندداد پیشنهاد وسوسه کننده ای بود که هیچ تیمی توان پرداختش رابرای یه فصل نداشت بجزکیسه واینکارباعث شدکه مردم بفهمن کیسه تیمی هست که عدالت رورعایت نمیکنه
  • قاسم IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    یاسین کریمی کیه؟
  • علیرضا ss هویت ملی فوتبال ایران IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    بابا این لنگیها چطور موجوداتی هستند از کدوم دونگوز آباد هستید؟! رو که نیست سنگ پای قزوینه این لنگیها حتی روی سنگ پای قزوین هم کم کردن، طرف تا دیروز هرجایی نشسته هرسایتی و کانالی رفته لنگی لنگی میگفت این توهمی ها میگن به عشق لنگپولیس اومده، اسکل متوهم سلمانی فقط چون خطیر قبول نکرد هروقت دلش خواست قراردادش با استقلال بزرگ فسخ کنه و درویش جیم قبول کرد اونم با 45 میلیارد و بند فسخ، که هروقت دوست داشت فسخ کنه بره رفت لنگپولیس، ازاین توهمات توخالی ذهن معیوبتون بیایید بيرون عقده ای های حسرت کشیده متوهم، دنیا با عقل و منطق داره جلو میره نه با توهمات توخالی ذهن معیوب لنگیها، کدوم سایت معتبر در دنیا چیزی از لنگ نوشته که شما خودتون رو جر میدید، ولی برید سایت جهاني فوتبال ببینید برید سایت فدراسیون بین المللی فوتبال نگاه کنید اسم تاج کبیر استقلال بزرگ هست که به عنوان بزرگترین و پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران به عنوان سه تیم بزرگ و پرافتخار آسیا و به عنوان پرتماشاگرترین تیم آسیایی درقرن بیستم اومده، هرسال برای اسطوره های استقلال بزرگ مثل ناصر خان حجازی و منصور خان پورحیدری مراسم تجلیل برگزار میکنند
  • قاسم خانی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    استقلال شش تایی از قطری‌ها یادتان نره این استقلال حالا حالا باید درارزوی جام باشگاهای آسیا باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی