نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
آخرین بمب‌های لیگ حرفه‌ای عربستان خنثی شد/ نه با صلاح رکورد شکستند و نه ستاره مغضوب تن‌هاخ به خاورمیانه رفت
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پنجره نقل و انتقالات عربستان سعودی بسته شد و عرب‌ها برای جذب صلاح در ماه ژانویه برخواهند گشت.

لیورپول فعلا مو صلاح را حفظ کرده و جیدون سانچو نیز در منچستریونایتد خواهد ماند. هجوم دیوانه‌وار سعودی‌ها در ساعت ۱۰ شب پنجشنبه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به پایان رسید و یورگن کلوپ، سرمربی آنفیلد و سایر اعضای لیگ برتر نفس راحتی کشیدند.

الاتفاق استیون جرارد نتوانست با انتقال سانچو از منچستریونایتد به توافق برسد. و الاتحاد هم با پیشنهادی که می‌توانست تا ۲۱۵ میلیون پوند برسد موفق به راضی کردن قرمزها برای فروش محمد صلاح نشد. اما باشگاه مورد حمایت دولت عربستان مصمم به جذب بازیکن مصری ۳۱ ساله است و در ژانویه دوباره تلاش خواهد کرد.

به نقل از نشریه سان، الاتحاد آماده بود تا به صلاح که دو سال از قراردادش با مبلغ ۳۵۰ هزار پوند در هفته باقی مانده پیشنهاد خیره‌کننده ۱.۸ میلیون پوندی در هفته، معادل ۹۵ میلیون پوند در سال، بدهد. کلوپ نگران بود که باشگاه‌های لیگ برتر ستاره‌های خود را در پایان پنجره عربستان از دست بدهند و نتوانند آنها را جایگزین کنند، زیرا پنجره انگلیس از جمعه گذشته بسته شد.

یونایتد آماده بود تا پس از جنگ لفظی سانچو با سرمربی تیم اریک تن‌هاخ پس از شکست ۳-۱ یکشنبه مقابل آرسنال، به او اجازه خروج بدهد. تن‌هاخ گفت که نام سانچو را به دلیل عملکردش در تمرینات در لیست ۲۰ نفره خود برای امارات نیاورده است. وینگر ۲۳ ساله با این ادعا که سرمربی هلندی از او به عنوان «سپر بلا» استفاده می‌کند، پاسخ داد.

الاتفاق که در حال حاضر ۷۰۰ هزار پوند در هفته به جردن هندرسون می‌پردازد، پا پیش گذاشت اما آنها نتوانستند به موقع برای ضرب‌الاجل ساعت ۲۲ پنجشنبه شب به توافق برسند، و در عوض دمارای گری، وینگر اورتون، را با قراردادی ۴ ساله به مبلغ ۸ میلیون پوند به خدمت گرفتند. گری ۲۷ ساله هم با مربی خود شان دایچ درگیر شده بود و ادعا می‌کرد که مربی به او احترام نمی‌گذارد.

این مطلب را هم بخوانید: ۱۰ انتقال گران‌قیمت لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی؛ نیمار باز هم رکورد شکست/ انقلابی که با رونالدو و بنزما شروع شد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی