نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
تصاویر| خواستگاری در عجیب‌ترین مکان ممکن/ قول ستاره ۲۳ ساله به دختر موردعلاقه‌اش، درحالی که با سرطان دست‌وپنجه نرم می‌کند!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بن کال که به دلیل نوع نادری از سرطان در بیمارستانی تحت درمان است، از نامزدش خواستگاری کرده است.

بن کال، ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس، از دیزی موریسون در بیمارستانی که در آن‌جا به دلیل سرطان تحت درمان است، خواستگاری کرده است. این داستان را بن در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و سیل پیام‌های امیدبخش به سوی او روانه شد.

بن ۲۳ ساله زمانی که فقط ۱۷ سال داشت به نوع نادری از سرطان به نام سارکوم یوئینگ مبتلا و به دلیل این بیماری مجبور به بازنشستگی زودهنگام شد. او برای تیم زیر ۲۳ ساله‌های ساوتهمپتون بازی می‌کرد و همچنین توانست دو بازی ملی برای تیم جوانان انگلیس انجام دهد. و دیزی موریسون از آن زمان در تمام مراحل با او همراه بوده است.

بن با اشتراک گذاشتن تصاویری از خواستگاری از دیزی در بیمارستان، در اینستاگرامش نوشت: دیزی از سال گذشته برای این کار برنامه‌ریزی کرده بودم. نمی‌خواستم این‌گونه به تو بگویم که چه احساسی به تو دارم و از تو خواستگاری کنم. از لحظه‌ای که تو را دیدم می‌دانستم که با همه فرق داری، تو من را به سمت بهتر شدن تغییر دادی، من پسربچه بودم که با تو آشنا شدم و حالا به عنوان یک مرد این‌جا ایستاده‌ام. من حتی یک نفر را هم نمی‌شناسم که کاری که تو کردی را انجام بدهد و چیزهایی که تحمل کردی را تحمل کند، و به همین دلیل می‌دانم که هرگز نمی‌خواهم زندگی‌ام را بدون تو بگذرانم! به تو قول می‌دهم که با تمام توان بجنگم تا قادر باشم تو را در لباس عروس ببینم و قول می‌دهم تا روزی که زنده هستم عشقم را هرروز به تو یادآوری کنم.

هم‌تیمی‌های سابق بن و هواداران پیام‌های شیرینی برای این زوج ارسال کردند و ضمن تبریک نامزدی آن‌ها برایشان آرزوی خوشبختی کردند.

دیزی برای نامزدش کمپینی راه‌اندازی کرده و ۲۵هزار دلار برای «لیست آرزوهای قبل از مرگ» بن جمع‌آوری کرده است.

این مطلب را هم بخوانید: پشت پرده یک اتفاق بسیار ویژه برای فوتبالیست‌ها/ شخصی که برنامه خواستگاری را می‌چیند کیست؟

تصاویر خواستگاری در بیمارستان/ این ستاره ۲۳ ساله به دلیل سرطان از فوتبال خداحافظی کرد!

تصاویر خواستگاری در بیمارستان/ این ستاره ۲۳ ساله به دلیل سرطان از فوتبال خداحافظی کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی