نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۹
۱ |
۰
کلوب| نقاط ضعف و قوت تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال ایران روز پنج‌شنبه با تک‌گل محمد محبی تیم ملی بلغارستان را در خاک خودش شکست داد.

از اتفاقات خاص دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و بلغارستان، مصدومیت علیرضا بیرانوند در جریان بازی و جانشینی پیام نیازمند بود. جدای از این صحبت‌ها تیم ملی در این بازی دارای نقاط ضعف و قوتی بود.

از نقاط قوت تیم ملی بازی هجومی و میل به هجوم و گل‌زنی در دو نیمه بود و ما بارها شاهد تلاش بازیکنان برای موقعیت‌سازی و گل‌زنی بودیم؛ اما این تنها بخشی از بازی دیروز بود و تیم ملی علاوه بر نقاط قوت دارای نقاط ضعف هم بود.

از نقاط ضعف تیم ملی شوت‌زنی‌های بیهوده در نامناسب‌ترین زمان و موقعیت ممکن بود. البته این اتفاق را در نیمه اول بیشتر مشاهده کردیم و در نیمه دوم وضعیت کمی بهتر شد.

از دیگر نکاتی که مربیان تیم ملی باید بیشتر به آن بپردازند اضافه شدن هافبک‌ها و مهاجمان هنگام ضدحمله است. اگر صحنه پرتاب بلند بیرانوند را دیده باشید به خوبی متوجه این نکته خواهید شد که بازیکنان ما هنگام ضدحمله بسیار کند عمل می‌کنند و دیر به دروازه حریف می‌رسند.

از دیگر نکاتی که خصوصا در نیمه اول بیشتر مشاهده شد بی‌دقتی بازیکنان در ضربات نهایی بود که نمونه بارز آن ضربات مهدی طارمی و محمد محبی بود که از بالا و کنار دروازه به بیرون رفت، البته ناگفته نماند که کمک داور بازی هم زمانی که بازیکنان در موقعیت تک به تک قرار می‌گرفتند، بارها و بارها پرچم خود را به نشانه آفساید بالا می‌برد که این هم در بالا و پایین شدن ریتم بازی بی‌تاثیر نبود.

جدای از این صحبت‌ها چیزی که در نیمه دوم شاهد آن بودیم اجازه شوت‌زنی به هافبک‌ها و مهاجمان بلغاری بود که در این مورد هم مربیان تیم ملی می‌بایست این موضوع را به مدافعان گوشزد کنند.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حميد کلاش IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    برزيل تو خاک خودش که نبرديم اولا با وجود پور علي گنجي دفاع ضعيف ضعيف هست چرا درس عبرتي نميشه براي مربيان تيم ملي دارن بازيهاي ليگ نگاه ميکنن چطور پورعلي کنجي دربيل تو کورس جا ميمونه جام ملتها با ژاپن که يادتونه پنالتي هم داد رو برو انگليس 4تاگلها از سمت اون خورد شد اقا اين تو ترکيب نذاريد کمک داورم هرچي پرچم زد افسايد نبود مشکل بينايي داشت چون بازيکنان ايران عقبتر بودن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی