نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عادل و پژمان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هفته گذشته مصاحبه جالبی از عادل فردوسی‌پور و پژمان جمشیدی منتشر شد که علاوه بر داشتن نکات جالب و جذاب، حال و هوای برنامه ۹۰ را برایمان زنده کرد.

سالیان پیش که برنامه محبوب و پرمخاطب ۹۰ روی آنتن بود و برای اولین بار هم از پژمان جمشیدی به خاطر پخش سریال پژمان و اولین نقش‌آفرینی او در عالم بازیگری برای حضور در این برنامه دعوت شد، هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد که سال‌ها بعد، پژمان در هنر هفتم چنان به اوج برسد که حتی روزی کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین شود و حتی در سریال‌های بعدی تلویزیون هم خوش بدرخشد طوری که حتی در مستطیل سبز به آن شدت ندرخشیده بود.

شاید خود پژمان هم فکرش را نمی‌کرد که روزی بتواند نهایت بهره را از استعدادهای نهفته هنری خود ببرد و به جایگاه خوب امروز برسد که انصافا هم مستحق این جایگاه هست و نشان داده پژمان عالم سینما به مراتب موفق‌تر از پژمان فوتبالیست بوده، اما راجع به پژمان جمشیدی بد ندیدیم که این نکته را هم ذکر کنیم وقتی سریال پربیننده زیرخاکی با هنرنمایی پژمان جمشیدی پخش می‌شد، دوست قدیمی و صمیمی‌اش یعنی بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگویی اشاره می‌کرد که پژمان از همان دوران فوتبالی خود هم که در پرسپولیس بودیم به کار هنری علاقه‌مند بود و استعداد هنری داشت و در همان روزها در رختکن، کلیه بازیکنان با هنرنمایی‌هایش سرگرم بودند و حالا در سریال‌های تلویزیونی مخاطبانش را به وجد می‌آورد و بالاخره استعدادش را شکوفا کرد و با مرور زمان ثابت کرد که مطرح شدن او در بازیگری اتفاقی و از روی شانس نبوده و لیاقت آن را داشته، اما در نقطه مقابل، مصاحبه‌کننده با وی یعنی عادل فردوسی‌پور است که این روزها برعکس پژمان، در قاب تلویزیون حضور ندارد و حقیقتا که چقدر جای خالی وی محسوس است. گزارشگر محبوب و تحصیل‌کرده فوتبال در طی این سال‌ها ثابت کرد که در گزارش‌ها و اجراهایش کم‌نظیر است و طنین صدا و لحن کلامش در رقابت‌های فوتبال و برنامه‌هایش از یادها نمی‌رود.

اخیرا یکی از مسئولان سابق صداوسیما هم صحبت‌های جالبی را راجع به او داشته و گفته که عادل و برنامه ۹۰ از پرمخاطب‌ترین‌های زمان خود بوده و حتی همین الان هم مردم خواهان حضور مجدد او هستند و باید به نظرات مخاطبین صداوسیما و رای اکثریتی این طرفداران احترام گذاشت.

چرا باید برخی مسئولان فعلی این‌طور بگویند که اگر خودش خواست برگردد و اگر هم دوست ندارد مهم نیست و برنگردد! ای کاش یادمان بیاید که همین فرد با برنامه‌اش، سالیان سال مخاطبان سیما را چندین و چند برابر کرد و دوشنبه‌شب‌ها، تلوزیون را از لحاظ بینندگان پرشمار بیمه می‌کرد.

وحیدرضا عبدی نژاد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس کبیر ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    فردوسی پوریک مافیا اصل وازطرفداران تیم حکومتی لنگپولیس بودکه رابطه ای مستقیم بافسادتیم حکومتی داشت.بهتر وجودش برای همیشه ازصداوسیماپاک بشه.
    • محمد IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      برای همین فقط لنگی ها طرفدار فردوسی هستند.
  • Hadi IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    کیسه درکل دنبال بهانه و ... خب به جای این همه ناله زدن و گدایی کردن و ...یه خورده زحمت بکشید و کار کنید تا بتونید موفق باشید آخرین باری که شما تو زندگی نق نزدید رو یادتون میاد کی بود ؟
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    عدالت!!کدوم عدالت.کوچ غریبانه😳🙄🤔 آره فردوسی پور مظلومه.مخصوصا همکاریش با کیروش و تاج جهت دلالی مظلومیتش بیشتر ثابت میکنه.مخصوصا اونجا که برای فوتبال و لیگ ایران تصمیم میگرفت. فردوسی پور فوتبال ایران را نابود کرد.
  • تاج کبیر IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    کدوم عدالت؟متر و معیار شما برای عدالت چیست؟اول به استقلال ضربه زد و بعد به تیم ملی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی