نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
هری کین نتیجه‌ای هالیوودی می‌خواهد/ قهرمانی در انگلیس با تیم آلمانی و قهرمانی در آلمان با تیم انگلیس
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هدف هری کین قهرمانی در لیگ قهرمانان در ومبلی و قهرمانی یورو ۲۰۲۴ در خانه جدیدش است.

هری کین با قهرمانی در لیگ قهرمانان در لندن و قهرمانی اروپا در آلمان به یک فیلم پرفروش هالیوودی چشم دوخته است. کاپیتان انگلیس پس از انتقال ۱۰۰ میلیون پوندی به بایرن مونیخ برای کسب جام به شدت مشتاق است و یک سناریوی رویایی در ذهن دارد.

کین ۳۰ ساله گفت: «در مورد فینال لیگ قهرمانان در ومبلی به من گفته شده است. من می‌دانم که یورو در تابستان آینده در آلمان برگزار می‌شود. بنابراین اگر کسی قرار باشد فیلمنامه بنویسد من تمام تلاشم را می‌کنم تا این اتفاق بیافتد. زمان زیادی باقی مانده و نمی‌خواهم بیش از حد به آن فکر کنم. اما اگر این اتفاق بیافتد باورنکردنی خواهد بود.»

و کین عصبانیت خود را از بی‌ثمر بودن یک دهه در تاتنهام، در حالی که هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی جام‌ها را بالای سر می‌بردند، اعتراف کرد. این مهاجم گفت: «بر کسی پوشیده نیست که کسب جام‌ها تنها چیزی است که در دوران حرفه‌ای از من دور مانده. اینکه بچه‌ها در حال بازی در لیگ قهرمانان هستند و من در خانه نشسته‌ام و آنها را تماشا می‌کنم، اگر بگویم دردناک نیست دروغ گفته‌ام. البته می‌خواهم که آنها خوب عمل کنند، کایل واکر و همه آن‌ها در مسابقاتی که من در آن حضور ندارم برنده شوند، اما بخشی از وجودم می‌خواهد این تجربیات را داشته باشد. مطمئن نیستم «حسادت» کلمه درستی باشد، اما این به من انگیزه می‌دهد تا خودم را به سمت برخی از آن جام‌هایی که بچه‌ها به دست آورده‌اند سوق دهم.»

پیروزی ۲-۱ در اولین بازی مقدماتی آنها در ایتالیا، لحن رقابت‌های مقدماتی را مشخص کرده است. مربی تیم، گرت ساوتگیت گفت: «ما باید روی چیزی تمرکز کنیم که ما را به آن نقطه می‌رساند. باید مانند بازی مقابل ایتالیا در ناپل عملکردی عالی داشته باشیم.»

ساوت‌گیت با انتخاب جردن هندرسون در ترکیب اصلی تیمش، انتقادات علیه او برای پیوستن به عربستان سعودی را نادیده گرفت و گفت: «من تیم را بر اساس واکنش خارجی انتخاب نمی‌کنم، و این را در طول ۷ سال به خوبی متوجه شده‌اید. او یک بازیکن حرفه‌ای بسیار باتجربه و در کنترل موقعیت‌ها بسیار بالغ است.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی