نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
۲ |
۰
کلوب| حاشیه‌هایی که برای استقلال تمامی ندارند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تا وقتی حرفهایی برای گفتن باشد و تا وقتی راه حل درست و حسابی و قاطع برای رفع مشکلات نباشد، نه زبانی بسته خواهد شد، نه حرفها تمام می‌شوند و نه حاشیه‌ها تمامی پیدا می‌کنند.

اینکه چرا مدیری پس از چند ماه از استعفایش باز در یک برنامه زنده تلویزیونی دعوت می‌شود تا از خود و مدیریت زمان خود دفاع کند و در مورد اوضاع کنونی باشگاه استقلال نظر بدهد واقعا سؤالی عجیب و پاسخی بسیار روشن دارد.. اینکه مدیری دیگر پس از سالها از برکناری اش از مدیریت باشگاه استقلال در شبکه‌های مجازی علیه مدیران وقت پست می‌گذارد و از عشق و علاقه خود به استقلال و هوادارانش می‌گوید باز عجیب و غیر قابل باور است.

آری تا زمانی که همچنان مدیران گذشته باشگاه استقلال که صد البته در جریان این مشکلات و اتفاقات تلخ و به هم پیچیده و کمی لاینحل قرار دارند و خود یکی از مسببان همین آشفته بازار این روزهای باشگاه استقلال هستند همچنان خود و مدیریت دوران خود را درست ترین و بی عیب ترین و پاک ترین مدیریت دوران باشگاه استقلال قلمداد می‌کنند هیچ مشکلی حل نخواهد شد. تا زمانی که مدیران سابق همچنان برای نشستن روی این صندلی و پشت این میز مدیریتی اشتیاق دارند قرار نیست نه حاشیه ای کم شود و نه اوضاع و احوال باشگاه و تیم استقلال بهتر و آرام تر از گذشته شود. اما همچنان نمی‌دانیم اشتیاق و علاقه صدا و سیما و برنامه‌هایش به دعوت از مدیران سابق باشگاه استقلال و بیان اتفاقات تلخ آن زمان‌ها و دفاع کردن از شخصیت خودشان و کوبیدن مدیریت حال حاضر چیست کاملا واضح است اما قابل قبول نیست.

اینکه چرا این همه علاقه برای بیان مشکلات استقلال در تریبون‌های تلویزیونی وجود دارد و همین عشق و علاقه برای بیان مشکلات تیم‌های دیگر بخصوص تیم رقیب استقلال وجود ندارد سؤالی عجیب تر است. صد البته باشگاه پرسپولیس هم همچون استقلال و به اندازه باشگاه استقلال مشکلات و بدهی‌ها و داستان ریز و درشت بسیاری دارد  اما اینکه پرداخت به اوضاع و احوال باشگاه استقلال در اولویت صدا و سیما قرار دارد از سؤال اولی عجیب تر و دردناک تر است .

اینکه چرا همه حاشیه‌ها باید برای باشگاه استقلال باشد و چرا باید مدیران همچنان حرفهای بسیاری برای گفتن داشته باشند که در زمان مدیریت خودشان هیچ کدام از این حرفها را هرگز بیان نمی‌کردند و این همه اختلاف در بیان‌ها و عملکردها وجود دارند که هنوز نه اهالی فوتبال و نه هواداران استقلال بر راستگویی و درست گویی هیچ کدام از مدیران سابق و حال حاضر باشگاه و تیم محبوبشان یقین و اطمینان و اعتماد ندارد کار را بسیار سخت تر و عجیب تر کرده است.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی۳ IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    کیسه عمدا برای خودش حاشیه سازی میکنه که بگه ما حکومتی نیستیم اگرنه کیسه هیچ مشکلی ندارن
  • جهان CZ ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    دقیقا این همه آگراندیسمان مشکلات تاج نه با هدف شناخت مشکلات این باشگاه و رفع معضلات بلکه با هدف حاشیه سازی و در صورت امکان زدن تیشه به ریشه این باشگاه می باشد. یک بار با هدف نابود کردن این تیم با کنار زدن منصور پورحیدری بعد از قهرمانی و نایب قهرمانی در آسیا وبا سپردن تاج به یک پرسپولیسی دو آتشه و با وضع قوانین من درآوردی مستقیم تیم را به دسته سوم فرستادند تا شاید این باشگاه نابود شده و با نابودی آن ،خاطره دوبار قهرمانی تاج در آسیا و ناکامی همیشگی تیم محبوبشان از اذهان عمومی پاک شود اما باتوجه به تاریخ غنی باشگاه و ریشه ای که این تیم در قلب هواداران خود دوانده بود ناکام ماندند.اگر هزاران بار این تیم را ورشکسته کرده و به لیگ محلات بفرستند این باشگاه دوباره روی پای خود خواهد ایستاد و به پشتوانه تاریخ غنی، افتخارات بین المللی و شور و عشق هواداران خود دوباره به سطح اول آسیا باز خواهد گشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی