نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
۲ |
۰
کلوب| اختیار پاسخگویی با نکونام است اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در یک هفته طوفانی حضور دو مدیرعامل یکی سابق و دیگری حال حاضر در برنامه‌های زنده تلویزیونی این وسوسه را به جواد نکونام وارد کرده است که او هم برای دفاع از حقانیت خود بخواهد در پاسخگویی برآید و در یکی از برنامه‌های زنده تلویزیونی حضور پیدا کند.

حضوری که پر واضح است در این دوره زمانی نه به سود تیم استقلال است و نه به سود خود نکونام.

اما این حق و اختیاری طبیعی است که سرمربی استقلال دارد تا پاسخ گفته‌های نادرست و شائبه دار مدیریت را بدهد تا بعدها در صورت بروز هر اتفاقی مورد اتهام و تقصیر قرار نگیرد کاملا قانونی و منطقی است.

اما بارها و بارها گفتیم و نوشتیم که لااقل در اولین فصل و سال حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال بهترین و محکم ترین دفاع خصوصا در این چند هفته ابتدایی حتی تا پایان نیم فصل اول قدرت در نتیجه گیری و کسب حداکثری امتیازات توسط ایشان و تیمش است سپس مقابله به مثل با مصاحبه‌های زنده تلویزیونی.

جواد نکونام می‌تواند با نتایج مورد قبولی که به دست می‌آورد با زبان بی زبانی پاسخ محکمی به حرفها و اتهاماتی داده باشد که به او ناجوانمردانه تحمیل شده است.

پس از آن سرمربی استقلال می‌تواند با کوله باری از نتایج درخشان با فراغ بال بهتری از خودش و تیمش دفاع کند آنگاه مطمئنا هم تیم استقلال به آرامش نسبی رسیده و هم هواداران آبی با رضایت مندی بیشتر از کادرفنی تیم محبوب خود بیشتر حمایت خواهند کرد.

پس حالا قرار نیست نکونام از حق طبیعی خود استفاده کند و با یک اشتباه خود را به موج فریب خورده ای بسپارد که برای اثبات حقانیت خود حتی حاضرند ناآرامی استقلال را هم شاهد باشند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کلنگلیس IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    جواداگه هوادارواستقلال براش مهم هست نبایدبه برنامه مخرب ولنگی میثاقی بره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی