نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
جواب منفی بازیکن تیم امید ایران به پیشنهاد دو کشور عربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران به پیشنهاد تیم ملی دو کشور عربی برای بازی نه گفت و در نهایت پیراهن ایران را برتن کرد.

در بازی‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، علی پوردارا بازیکن دو رگه در ترکیب تیم ملی فوتبال امید ایران به میدان آمد. او از پدری ایرانی و مادری کویتی در کویت متولد شده است و در تیم الکویت مطرح‌ترین تیم کویت بازی می‌کند. او پیش از بازی برای تیم ملی فوتبال امید ایران با پیشنهاد تیم ملی کویت و عراق برای بازی مواجه شد اما در نهایت ترجیج داد برای تیم ملی فوتبال امید ایران به میدان برود.

علی پوردارا در بازی با هنگ کنگ به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیم امید ایران وارد زمین شد و به الهیار صیادمنش پاس گل داد و در بازی دوم هم از ابتدا در ترکیب تیم ملی امید ایران بازی کرد. او با الکویت فصل گذشته قهرمان لیگ برتر کویت شد و این فصل این شانس را دارد که در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کند.

علی پوردارا بعد از بازیکنانی چون سامان قدوس، اشکان دژاگه و... جدیدترین بازیکن دورگه ای است که برای تیم امید ایران بازی می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهرام IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    سلام به نظر من بهتره سازمان لیگ بیاد باشگاهای پنج لیگ فوتبال رو بر اساس قرعه‌کشی لیگ بندی بکنه ببینید سیاست فدراسیون شده حمایت از دو تیم سنتی استقلال و پرسپولیس استقلال از زمان حیاتش تا الان ۷۸و پرسپولیس ۶۴سال داره چرا هنوز که هنوز شده دو ورزشگاه اختصاصی ندارن هر دو چسبیدن به ورزشگاه تیم ملی اونم ورزشگاه آزادی مشترک شده بین این دو تیم این نکته اول اما نکته دوم فدراسیون اینقدر از تیم ملی بزرگسالان حمایت کرد تو پنج دوره ادوار جام جهانی که هیچ دوره ای از گروه خودمون صعود نکردیم اینم شده برا ما طلسم و از همه مهمتر ۵۲ساله قهرمان جام ملتهای آسیا نشدیم آقای قلعه نویی چطور می خوان از سد ژاپن بگذرند که آلمان رو تو بازی دوستانه شکست داد ؟؟؟نکته سوم از همه مهمتر سالهاست پس از پیروزی انقلاب لیگ دسته دوم لیگ دسته سوم و لیگ امید ما بکلیذبه فراموشی سپرده شدن اما راهکار من چیه من می گم باشگاهای هر لیگ رو ۲۰تیمی کنید بر اساس قرعه کشی ۴تیم از لیگ برتر حضور داشته باشند ۴تیم از لیگ دسته اول ۴تیم لیگ دو ۴تیم لیگ سه و ۴تیم لیگ امید که فقط ۴ نفر رو به عنوان بزرگسال در باشگاه حضور پیدا کنه مثل تیم ملی امید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی