حاصل بررسی بیش از ۳۰ مهاجم توسط گل‌محمدی؛ ستاره سری‌آ در آستانه پرسپولیسی شدن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فلیپه کایسدو مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال منچسترسیتی، مالاگا، لوانته، لوکوموتیو و لاتزیو با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در سال های اخیر نتوانسته است مهاجم خارجی مناسبی بخرد و تنها تجربه شیرین او در این زمینه یورگن لوکادیا بوده است.

لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی آخرین خرید یحیی گل‌محمدی بود که در نهایت در لیست مازاد سرمربی پرسپولیس قرار گرفت و از این تیم جدا شد.

نگاهی به این مصاحبه یحیی گل‌محمدی شاید خیلی نکات را روشن کند: «بیشتر از ۳۰ گزینه را بررسی کردیم و ساعت‌ها وقت گذاشتیم اما هواداران عزیز بدانند تا الان گزینه‌ای نبوده که بتوانیم آن را با اطمینان خاطر جذب کنیم. مهاجم خوب خارجی هزینه زیادی دارد و خرید چنین بازیکنانی برای باشگاه ما راحت نیست. اگر تاکنون راجع به این مسائل حرفی نزدیم بخاطر این بود که روحیه بازیکنان خودمان خراب نشود ولی تلاش می‌کنیم بتوانیم یک یا دو بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم.»

وسواس یحیی گل‌محمدی برای خرید مهاجم خارجی به دلیل خرید ناموفق فصل گذشته لئاندرو پریرا بوده است. سرمربی پرسپولیس دنبال یک لوکادیای دیگر است و امیدوار است کایسدو بتواند در حد و اندازه های مهاجم هلندی سابق این تیم باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    لوکادیو سنش پایینتر بود
  • هوادار IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    متاسفانه هارلند هم پرسپولیس بیاد پرسپولیس ، گل محمدی نمیتونه استفاده کنه و بعداز مدتی نیمکت نشین خواهد شد
  • A GB ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    فقط شما میتونید هشتاد میلیارد امسال مهاجم بخرید،پارسالم که ماشالله ۳تا مهاجم خارجی گرون داشتید بعد زبونتونم واسه بقیه تیما درازه هی سقف سقف میکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی