رونالدو خوب است اما ما خوب‌تریم/ پرسپولیس به بازی بدون تماشاگر عادت دارد این برای النصر سخت است!/ پرسپولیس بدون دروازه‌بان هم پرسپولیس است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: باید در رابطه با آنهایی که وضعیت تیم پرسپولیس و محل برگزاری مسابقه شان را زیر سوال برده‌اند گفت که با این حرف‌ها کار فقط خودتان را سخت‌تر می‌کنید.

بهزاد داداش زاده بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در رابطه با شرایط این تیم برای رویارویی مقابل النصر عربستان اظهار داشت: با توجه به اخباری که از تیم پرسپولیس به گوش می‌رسد احتمال زیاد می‌دهم که بیرانوند به بازی با النصر برسد. البته اگر هم نرسید مهم نیست چون پرسپولیس دروازه‌بانان ذخیره خوبی دارد.

وی افزود: البته ما باید به چنین شرایطی فکر می‌کردیم. از گل محمدی بعید است که چرا در رابطه با پست دروازه‌بان چنین ریسکی کرد و دروازه‌بان ذخیره خودش را از دست داد.

فوتبالیست سالهای گذشته این تیم درباره توییت برخی از خبرنگاران عربستانی که به نداشتن تماشاگر، دروازه‌بان و استادیوم مطلوب برای میزبانی پرسپولیس ایراد گرفته‌اند گفت: آنهایی که این مسائل را مطرح می‌کنند در واقع کار خودشان را سخت خواهند کرد. همه در آسیا می‌دانند تیم پرسپولیس یک تیم کاملاً قدرتمند، پرطرفدار و با انرژی است که در همین چند فصل گذشته دو بار تا فینال آسیا پیش رفت. پرسپولیس از کری خواندن حریفان نه تنها نمی‌ترسد بلکه از این موضوع انگیزه پیدا می‌کند. این نوع حرف زدن‌ها و کری خواندن‌ها کار خودشان را سخت می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: درست است آنها رونالدو را همراه خودشان دارند که حالا شاید هم اصلاً به ایران نیاید اما ما هم پرسپولیس هستیم. اگر رونالدو خوب است ما از او خوبتریم. ضمن اینکه ما در تیم ما نفراتی را داریم که قبلاً در جام جهانی جلوی رونالدو بازی کرده‌اند و اتفاقاً سربلند هم شده‌اند.

رونالدو خوب است اما ما خوب‌تریم/ پرسپولیس به بازی بدون تماشاگر عادت دارد این برای النصر سخت است!/ پرسپولیس بدون دروازه‌بان هم پرسپولیس است

داداش زاده با اشاره به عدم حضور تماشاگران در حاشیه بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان خاطرنشان کرد: بازی در استادیوم خالی شاید برای تیم النصر عربستان کمی عجیب و ناراحت کننده باشد اما بچه‌های تیم پرسپولیس و به طور کلی فوتبالی فوتبالیست‌های ایرانی به این موضوع عادت دارند. ما هم در دوران کرونا و هم بعد از آن تا مدت‌ها بدون حضور تماشاگر بازی می‌کردیم. این بچه‌ها در هر شرایطی می‌توانند به میدان بروند و بازی همیشگی‌شان را ارائه کنند اما اگر وضعیت نبودن تماشاگر آزاردهنده است. قطعاً برای تیم النصر عربستان خواهد بود.

وی افزود: البته من منکر حضور تماشاگران و انرژی خوبی که یار دوازدهم به پرسپولیس می‌دهد نیستم. خودم هم از این بابت ناراحتم که تماشاگران نیستند اما در جواب آن‌هایی که می‌گویند پرسپولیس در زمین بدون تماشاگر به میدان می‌رود بنابراین ضعیف خواهد بود باید بگویم تصوراتتان کاملاً غلط است. ما به این شرایط کاملاً عادت داریم.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس همچنین درباره شرایط این تیم در آستانه ورود به لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه با وجود شرایط این دوره و زمانه به خوبی می‌توان بازی‌های اخیر تیم النصر را دید و روی مهار مهاجمان این تیم و بازیکنان خطرناکش برنامه‌ریزی کرد. من مطمئنم کادر فنی پرسپولیس در این باره برنامه‌ریزی کرده و تمام راه‌های نفوذ آنها را خواهند بست. تا روز بازی هم قطعاً اتفاقات خوبی می‌افتد و بیرانوند هم به این دیدار می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ! IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    پرسپولیس با وزیر پرسپولیس است
    • محمد IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      کیسه با ۸۰ سال پیشه در حکومتی بودن باز کاجم نیست
    • کیسه گستران IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      تو تهمت بزن و ما در لیگ قهرمانان پیش میرویم و تو در افق گم میشوی
  • بهمن IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    آقای داداش زاده تو امثال توچه دراستقلال چه درلنگ که درتاج بازی کردی یاازتاج به لنگ رفتند پیشکسوت نیستند توام دهن توببند سالی که آمدی استقلال یادم نرفته آن هم بخاطرپول بیشتر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی