نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| تی‌شرت ویژه آقای خاص پس از قهرمانی/ ۲۴ در آمریکا جاودانه شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تنسیور شماره دو جهان پس از قهرمانی در گرنداسلم آمریکا به ستاره فقید NBA ادای احترام کرد.

نواک جوکوویچ پس از کسب بیست‌وچهارمین عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های گرنداسلم، به کوبی برایانت اسطوره فقید بسکتبال ادای احترام کرد. این تنیسور صربستانی که بامداد امروز (دوشنبه) در دیدار فینال گرنداسلم آمریکا ۲۰۲۳ موفق شد در نیویورک، دانیل مدودف از روسیه را با امتیازهای ۶ بر ۳، ۷ بر ۶ (۷ بر ۵)، ۶ بر ۳ شکست دهد و ضمن کسب قهرمانی در این رقابت‌ها تبدیل به مسن‌ترین برنده اوپن آمریکا شود، از تأثیر دوست فقید خود (کوبی برایانت ملقب به مامبا) بر ذهنیت خود سخن گفت.

جوکوویچ که در مراسم کسب جام قهرمانی گرمکنی با پیراهن شماره «۲۴» را به تن داشت و زیر آن پیراهنی پوشیده بود که منقش به تصویری از او و کوبی برایانت بود و رویش نوشته شده بود «مامبا برای همیشه»، در سخنرانی‌اش گفت: در نظر داشتم اگر شانس قهرمانی در این مسابقات را پیدا کنم، این تی‌شرت را به تن کنم. حدود هفت روز پیش بود که چنین تصمیمی گرفتم و آن را با کسی به اشتراک نگذاشتم تا اینکه چند روز پیش از اطرافیانم خواستم به من کمک کنند تا این پیراهن را تهیه کنم. کوبی دوست خیلی صمیمی من بود. زمانی که من با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کردم و سعی می‌کردم تا به میادین برگردم و به اوج بازگردم، من و کوبی درباره ذهنیت برنده بسیار صحبت کردیم.

وی همچنین درباره تأثیری که برایانت روی او گذاشته صحبت کرد و اظهار داشت: کوبی همیشه برای هر نوع مشاوره، هر نوع حمایتی به دوستانه‌ترین شکل ممکن آنجا بود، به همین خاطر اتفاقی که چند سال پیش افتاد و او و دخترش فوت کردند، من را عمیقاً ناراحت کرد. فکر کردم که «۲۴» شماره پیراهنی است که او زمانی که به اسطوره لیکرز و بسکتبال جهان تبدیل شد، به تن داشت، بنابراین فکر کردم که این حرکت نمادین زیبایی برای قدردانی از او می‌تواند باشد.

عکس| تی‌شرت ویژه آقای خاص پس از قهرمانی/ ۲۴ در آمریکا جاودانه شد

عکس| تی‌شرت ویژه آقای خاص پس از قهرمانی/ ۲۴ در آمریکا جاودانه شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی