نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مصدوم نیستم و به دیدار با النصر می‌رسم/ حسم می‌گوید بیرانوند هم بازی می‌کند/ از رونالدو نمی‌ترسیم اما...
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمد عمری وینگر پرسپولیس گفت: کاش هواداران هم می توانستند در بازی با النصر به ورزشگاه بیایند.

فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از هفته آینده آغاز خواهد شد و پرسپولیس به عنوان یکی از نماینده های ما در این رقابت ها کارش را آغاز خواهد کرد. بدون شک حساس ترین بازی هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در تهران و بین پرسپولیس و النصر برگزار خواهد شد. ستاره های النصر درحالی برای تقابل با پرسپولیس به تهران می آیند که به خاطر یک حرکت بچه گانه، پرسپولیس از حضور هوادارانش محروم است و پرسپولیسی ها نمی توانند برای حمایت از تیمشان و همچنین دیدن رونالدو و یارانش به ورزشگاه آزادی بروند. طی روزهای اخیر و بعد از مصدومیت بیرانوند، شایعاتی در خصوص مصدومیت محمد عمری ستاره جوان پرسپولیس مطرح شد که نگرانی هایی را در بین هواداران پرسپولیس به وجود آورد. عمری که فصل قبل پدیده قرمزها بود،در این فصل هم در تیمش ماندنی شد و حالا انگیزه زیادی برای درخشش در بازی های آسیایی دارد. به همین بهانه با عمری تماس گرفتیم تا در خصوص تقابل با النصر، مصدومیتش و سایر مسائل گفت و گویی با او انجام دهیم که در ادامه می خوانید:

شرایط پرسپولیس قبل از بازی فوق العاده حساس مقابل النصر چطور است؟

خداراشکر مشکلی وجود ندارد. بعد از چند روز تعطیلی ،از هفته گذشته دوباره به تمرینات برگشتیم تا برای بازی با النصر خودمان را آماده کنیم. انگیزه زیادی در تیم وجود دارد تا بازی های آسیایی را با قدرت و با یک نتیجه خوب شروع کنیم. چند ملی پوش هم داریم که به زودی به تمرینات برمی گردند و می توانیم با تمامی نفرات تمرین کنیم.

جدال با النصر و ستاره هایش را چطور می بینی؟

خب تیم های عربستانی هزینه زیادی کردند و شما می بینید که ستاره های خارجی زیادی را به خدمت گرفتند. کار سخت است و النصر هم تیم خوبی به حساب می آید. با این حال ما هم ناامید نیستیم و تلاش می کنیم تا بهترین عملکرد را از خودمان نشان دهیم. ما پرسپولیس هستیم و همه تیم های آسیایی از قدرت تیم ما خبر دارند. اصلا مقابل النصر و ستاره هایش دست و پا بسته نیستیم و شما خواهید دید که می توانیم نمایش خوبی مقابل این تیم و ستاره هایش داشته باشیم.

غیبت هواداران ضربه بزرگی بود و این موضوع به ضرر شما خواهد بود. این طور نیست؟

بله دقیقا نکته منفی این بازی برای ما نبودن هواداران است. غیبت آن ها قطعا به چشم خواهد آمد و خیلی حیف شد که نمی توانند در کنار ما حضور داشته باشند. همه دلخوشی ما برای بازی در آزادی حضور هواداران بود ولی متاسفانه نمی توانیم از حمایتشان بهره ببریم. امیدوارم مثل همیشه از تیم حمایت کنند و از راه دور برای ما انرژی مثبت بفرستند تا بتوانیم با انجام یک بازی خوب و گرفتن نتیجه مناسب، دلشان را شاد کنیم.

مصدوم نیستم و به دیدار با النصر می رسم/ حسم می گوید بیرانوند به بازی می رسد/ از رونالدو نمی ترسیم اما...

در خبرها آمده بود که در تمرینات مصدوم شدی و شاید به بازی با النصر نرسی. این موضوع درست است؟

نه من مصدومیتی ندارم و خداراشکر سالم هستم. یکی مشکلی به وجود آمده بود و پای من زخم شد. خداراشکر خیلی زود با کمک پزشکان تیم برطرف شد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. با همه توان در خدمت پرسپولیس هستم و مشکلی برای بازی مقابل النصر ندارم.

خیلی از هواداران نگران مصدومیت بیرانوند هستند و اگر او به بازی نرسد،کار پرسپولیس برای بازی با النصر سخت خواهد شد

واقعا حیف است که بیرانوند به این دیدار مهم نرسد. نمی دانم دقیقا وضعیت او به چه شکل است و آیا تا زمان بازی می تواند آماده شود و یا خیر. حسم می گوید به امید خدا علیرضا به بازی می رسد و می تواند به ما کمک کند. امیدوارم این طور باشد و ما بیرانوند را در کنارمان داشته باشیم. بیرانوند آنقدر از نظر فنی خوب و قوی است که اصلا نیازی نیست من از او تعریف کنم. خدا کند مصدومیتش جدی نباشد و هرچه زودتر علیرضا را در کنار خودمان ببینیم.

در فصل قبل همه جام ها را بردید و امسال هم تقریبا لیگ را خوب شروع کردید. به نظرت پرسپولیس امسال هم می تواند عناوین سال قبل را تکرار کند؟

این خاصیت تیم بزرگی مثل پرسپولیس است که در هر رقابت و تورنمنتی که شرکت می کند،برای قهرمانی می جنگد. ما از جام گرفتن و قهرمانی سیر نمی شویم و می خواهیم به موفقیت های بیشتری برسیم. خداراشکر فصل جدید برای ما خوب شروع شد و حتی می توانستیم با امتیازات کامل به تعطیلات برویم. هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل مانده و قطعا هدفمان تکرار قهرمانی های فصل قبل است. ما می خواهیم دوباره قهرمان شویم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمدبدوی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    رونالدو هتریک میکنه
    • دختر پرسپولیسی🤞 IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      به همین خیال باش😂
    • ایران US ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      دوست داری ؟
    • جعفر IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      پس بشمار
  • پرسپولیس IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    با این بازیکنانی که داریم جلوی تیم لیگ برتر بازنده ایم چه برسه به النصر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی