نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
۱۴ |
۲
خارجی‌های استقلال نمی‌توانند قرارداد ببندند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با بازیکن خارجی جدید خود دچار یک مشکل تازه شده است.

با توجه به منتفی شدن حضور فوتبالیست مصری در استقلال و خالی کردن جای مناسب برای جذب یک مهره تازه نفس، استقلال می‌تواند تا قبل از پایان نیم فصل اول یک بازیکن خارجی دیگر هم جذب کند اما به لحاظ اداری برای انجام چنین کاری دچار مشکل شده است.

استقلال از جمله باشگاه‌هایی است که در این فصل به خاطر ماجرای سقف بودجه حسابی به دردسر افتاده‌اند و حالا به نظر می‌رسد این داستان همچنان ادامه دارد. طبق شنیده‌های ما، بابت ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو مشکلی وجود ندارد و این مهاجم آرژانتینی مدارکش را ثبت می‌کند و برای بازی در جمع آبی‌پوشان کارت حضور در میدان دریافت خواهد کرد اما اگر استقلالی‌ها بخواهند علاوه بر او، یک بازیکن خارجی دیگر هم به خدمت بگیرند دچار مشکل خواهند شد چون سقف بودجه به آنها اجازه چنین کاری را نمی‌دهد.

در این میان اما تکلیف چه خواهد بود؟ یکی از مربیان استقلال با تاکید بر اینکه موفقیت تیم برای همه در اولویت قرار دارد به خبر ورزشی گفت: اگر واقعاً آقای نکونام یک بازیکن خارجی جدید علاوه بر بلانکو بخواهد و چنین فردی را پیدا کند، قطعاً مجموعه باشگاه استقلال راهکارهای مختلفی را برای حل مشکل سقف بودجه مد نظر می‌گذرد. روش‌هایی که کم کردن قرارداد نفرات کنونی یکی از آنهاست.

 ظاهرا با توجه به قاعده‌ای به نام متمم قرارداد می‌توان از رقم ثبت شده برای بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال مبالغی را کم کرد تا داستان سقف بودجه حل شود. خود جواد نکونام اولین کسی بود که برای کمک به استقلال چنین کاری را حدوداً ۴۰ روز قبل انجام داد و بخشی از قرارداد خودش را کم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • حامد IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    برا کیسه کشا همیشه راهی واسه دور زدن قانون وجود داره چون دوستانشون تو فدراسیون حاضرن حتی قانون را هم تغییر بدن واسع تیم محبوبشون
  • رضایاک اصلی۴ IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    کیسه حکومتی که تا پارسال گرونترین تیم لیگ بود الان هم که کاری به کار کیسه ندارن و میخواد قانون را دور بزنه
  • اف GB ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    فقط پیروزی میتونه هشتاد میلیارد امسال مهاجم بخره و سقفش تکون نخوره،پارسالم که ماشالله ۳تا مهاجم خارجی گرون داشتن بعد زبونشونم واسه بقیه تیما درازه هی سقف سقف و پول بیت الماله این هزینه ی مستضعفان و پا برهنگان عالم بوده که استقلال خرج کرده
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    سقف قرارداد فقط برای استقلال هست اما تیم سوگلی به دور از این ماجراها. سقف کاذبه.
  • علیرضا ss هویت ملی فوتبال ایران IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    تاحالا دقت کردین وقتی توهرسایتی، حرفی از استقلال بزرگ هست اولین نفر دوتا لنگی متوهم کامنت میذارن، دوتا بچه که هیچی از تاریخ و گذشته لنگپولیس خبر ندارن که اگر خبر داشتن روشون نمیشد اسم لنگپولیس بیارن، خودش چی می‌نويسن؟ اولا لقب برازنده کیسه لنگی رو پاس بداریم و به دیگران نسبت ندهیم، دوما استقلال بزرگ رو حکومتی میگن!؟ تمام ایران، همه اهالی فوتبال و حتی پیشکسوتان پیروزی و مدیرعامل باشگاه جعلی لنگپولیس که لنگی ترین مدیرعامل باشگاه جعلی و بی هویت بی اصل و نسب حکومتی لنگپولیس هست به این اعتراض و اعتراف کردند که لنگ حکومتی هست، ولی این لنگیها بازم روی توهمات توخالی ذهن معیوب خودشون پافشاری میکنن.. بچه لنگی، قبل انقلاب ایران که تو دسته سه دست و پا میزدید این هیچی، بعد از انقلاب هم اگه حمایت های حکومتی نبود الان هم دسته سه جایی که ازش به وجود آمده لنگپولیس، دست و پا میزدید، لنگ رو فقط افراطی های حکومت ایران برای تقابل با استقلال بزرگ اعلم کردن، ریشه شما لنگیها حکومتی هست، تیم جعلی و بی هویت بی اصل و نسب حکومتی که مایه شرمساری تاریخ فوتبال ایران هست.
    • محمد IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      درودبرشرفت که چیزی جزحقیقت رونمیگی...
  • هوادار IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    اینقدر که اخبار استقلال برای هواداران تیم رقیبش جذابه برای هواداران خودش نیست دلیلش هم اینه که اول اونا کامنت میزارن 🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی