نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
۰ |
۰
عکس| علی کریمی برای بازگشت آماده شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ایرانی کایسری اسپور در بازگشت به فهرست تیم ملی امیدوار به انجام مسابقه مقابل آنگولا است.

 امیر قلعه‌نویی در فهرست جدید تیم ملی ایران در اردوی شهریورماه نام برخی بازیکنان را دوباره پس از مدت‌ها قرار داد که یکی از آنها علی کریمی بود؛ بازیکنی که پس از جام جهانی ۲۰۲۲ فرصت ملی پوش شدن را بنابر دلایل مختلف نداشت و این بار در لیست ۲۴ نفره قرار گرفت.

هافبک سابق استقلال که دومین سال حضورش در سوپر لیگ ترکیه را پشت سر می‌گذارد، با عملکرد موثرش در دیدارهای این فصل به تیم ملی دعوت شد ولی در نخستین مسابقه تدارکاتی مقابل بلغارستان فرصت بازی پیدا نکرد و تا پایان نیمکت نشین بود.

علی کریمی که در چهار هفته ابتدایی فصل جدید سوپر لیگ ترکیه مقابل گالاتاسرای، استانبول اسپور، سامسون اسپور و آنتالیا اسپور حضور ثابت و موثر در ترکیب کایسری اسپور داشته، در تمرینات گذشته تیم ملی هم با روحیه بالایی کار کرده و امیدوار است در مسابقه دوستانه امروز برابر آنگولا استفاده شود.

عکس| علی کریمی برای بازگشت آماده شد

کریمی در نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس در ترکیب ابتدایی حضور داشت و یک نیمه در زمین بود، اما در دو مسابقه بعدی برابر ولز و آمریکا به عنوان یار جانشین به زمین رفت ولی از آن زمان به بعد دیگر برای تیم ملی به‌عنوان بازیکن ثابت یا ذخیره استفاده نشده بود که در تمرینات سعی داشته خود را به قلعه نویی نشان بدهد و به ترکیب تیم ملی برای دیدار با آنگولا برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی