نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
استراماچونی به استقلالی‌ها چه گفت که نکونام ناراحت شد؟/ مدیران استقلال: ما و مربی ایتالیایی در کار سرمربی دخالت نکردیم 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جواد نکونام دوشنبه شب مدعی شد او سرمربی استقلال است اما کادر مدیریتی باشگاه پیرامون بازیکن مده نظرش از استراماچونی استعلام گرفته‌اند!

یکی از مواردی که جواد نکونام به خاطر آن ناراحت شده بود و مسئله را در تلویزیون هم مطرح کرد, بحث استعلام گرفتن از آندره استراماچونی پیرامون عمرو ورده بود. سرمربی استقلال قاطعانه تاکید داشت وقتی او مسئول امور فنی تیم است، همه موارد در این رابطه به خودش برمی‌گردد و معنایی ندارد که یک سرمربی دیگر در مورد بازیکنی که قرار است در استقلال زیر نظر نکونام فوتبال بازی کند، نظر بدهد.

در همین رابطه یکی از مسئولان باشگاه استقلال به شرط ننوشتن نامش به خبر ورزشی توضیحات ویژه‌ای داد و گفت:  ا هرگز در کار فنی تیم دخالت نمی‌کنیم. جواد نکونام سرمربی استقلال است و کاملاً مورد حمایت همه ارکان مدیریتی باشگاه قرار دارد. خود آقای خطیر هم تاکید دارند هیچکس پیرامون مسائل فنی وارد حریم سرمربی محترم نشوند. برای مثال آقای نکونام در مورد شکل تمرینات یا حریفان تدارکاتی کاملاً مستقل عمل می‌کند و تا به حال نشده کوچک‌ترین دخالتی در این رابطه از طرف ما صورت بگیرد. پیرامون ماجرای عمرو ورده هم واقعیت امر این است که باشگاه استقلال تحت هیچ شرایطی وضعیت فنی این بازیکن مصری را از سرمربی اسبق استقلال استعلام نگرفت بلکه پیرامون وضعیت زندگی و حواشی او سوال کردیم. اتفاقا در این رابطه هم همه چیز به گونه‌ای بود که خود آقای نکونام به صورت اجمالی در جریان قرار داشتند. ایشان قبل از اینکه بحث مذاکره با ورده جدی شود، به باشگاه گفت این بازیکن را از نظر فنی قبول دارد اما پیرامون مسائل حاشیه‌ای حرف‌هایی در موردش شنیده است و می‌خواهد شرایطی فراهم شود تا در مورد او تحقیقات بیشتری صورت بگیرد به همین خاطر ما پرس و جو کردیم و ابتدا سراغ لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا رفتیم اما هیچ کدام از ملی‌پوشان خودمان با او برخوردی نداشتند و به همین دلیل پیرامون مربیان تحقیق کردیم و دیدیم استراماچونی قبل از اینکه سرمربی استقلال شود، در یونان کار کرده بود و عمر ورده را می‌شناخت روی همین اصل از او و عمر دانسی استعلام گرفتیم. هر دوی این مربیان به ما گفتند به لحاظ کیفیت فوتبالی، استقلال دست روی بازیکن خوب و توانمندی گذاشته اما از نظر حاشیه‌ای باید فوق العاده مراقب باشد چون اتفاقات عجیب و غریبی را رقم زده است. حتی پیگیری‌های ما نشان داد که این فوتبالیست کلاً توانایی زیادی در پیچاندن جلسات تمرینی و نرفتن سر تمرین دارد! این حاصل استعلام ما بود و اصلاً وارد حیطه فنی که مربوط به آقای نکونام است نشدیم و قطعاً نمی‌شویم چون معتقدیم هر کس باید در راستای وظایف خودش قدم بردارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی۴ IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    جنگِ کیسه کش ها😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی