نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
بند عجیب و باورنکردنی در قرارداد بازیکن سپاهان/ دستمزد نجومی در جیب مدیربرنامه!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در قرارداد یک بازیکن تیم فوتبال سپاهان، بندی وجود دارد که ۱۷ میلیارد تومان به مدیربرنامه‌های او باید پرداخت شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بخشی از حکم خود علیه باشگاه سپاهان اعلام کرد این باشگاه اصفهانی هزینه کارگزاری شش بازیکن خود را تقبل کرده و به عنوان نمونه «به تعهد پرداخت مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال از قرارداد احدی از بازیکنان توسط باشگاه در فصل آتی به کارگزار ایشان اشاره شده است».

این موضوع که در نوع خود بسیار عجیب به نظر می‌رسد با واکنش‌هایی از سوی هواداران و اهالی فوتبال شده است که چگونه مبلغ ۱۷ میلیارد تومان از یک انتقال باید به مدیر برنامه یک بازیکن برسد؟

پیگیری ها نشان می‌دهد بازیکن مورد اشاره کمیته انضباطی هادی محمدی مدافع فصل گذشته تراکتور است که در نقل‌وانتقالات تابستانی راهی سپاهان اصفهان شد.

طبق پیگیری‌ها قرارداد دو ساله هادی محمدی با سپاهان ۳۵ میلیارد است که طبق بندی از قرارداد این بازیکن، مبلغ ۱۷ میلیارد به مدیربرنامه او پرداخت خواهد شد. اتفاق بسیار عجیب و قابل تأملی که سازمان‌های نظارتی و در نهایت کمیته انضباطی به آن ورود کردند.

هادی محمدی در دو فصل گذشته قرارداد ۹ میلیاردی با باشگاه تراکتور داشت و در نقل‌وانتقالات این فصل با قراردادی ۳۵ میلیاردی راهی سپاهان شده است!

در همین ارتباط:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • Mahyar IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    مافیای سپاهان و‌پولاهای رسانه ای همه اینا رو در قالب توهین به پرسپولیس چند روز آینده پوشش میدهند و حکم هم برمیگرده فدراسیون هم شتیلش رو میگیره نگاه کنید باید ۱۲امتیاز کم کنن بره لیگ یک
  • مملی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    تمامی باشگاهها باید شکایت خود را اعلام کنن تا این تیم همیشه مفتخور دولتی به محاکم معتبر قضایی جواب پس بدن ،کسر ۴امتیاز این تیم فرمالیتس و کسی که ۱۷ ملیارد دستمزد ایجنت رو میده حتما ۴۰ ملیارد راهم میده ولی این وسط عدالت فوتبالی قربانی خواهد شد،این تیم باید بطور خصوصی اداره بشه و به هیچ یک از منابع مالی سهامی عام فولاد مبارکه دسترسی نداشته باشه
  • ستار IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    چرا به تیمشون ضربه میزنید اگر همچین اتفاقی افتاده باید مدیرانش توبیخ و محروم بشن کلا فقط بلدید با اعصاب مردم بازی کنین من استقلالیم ولی وجدانم می‌دونم حق طرفدار اون تیم این نیست بلکه باید با قانون شکن برخورد بشه اونم محکم یکی دیگه خلاف کرده مردم باید پاسخگو باشن
  • سپاهان IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    🖍گزارش تخلفات قراردادی پرسپولیس به کمیته انضباطی رفت.
  • سپاهان قهرمان IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    کنایه سپاهان به ثبت قرارداد ۱۶۰ میلیونی مهری توسط استقلال: «چرا قرارداد یک باشگاه دیگر با بازیکن خود که نسبت به فصل قبل نزدیک به ۹۹ درصد کاهش یافته به کمیته انضباطی ارجاع داده نشد؟»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی