نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
هزینه زیاد منچستری‌ها برای تماشای بازی منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ/ هواداران سرخ عصبانی هستند!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به دلیل هم‌زمانی دیدار حساس منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ با جشنواره بزرگ اکتبرفست، قیمت پروازها و هتل‌ها در شهر مونیخ آلمان سر به فلک کشیده است.

هواداران منچستریونایتد برای پرواز به آلمان برای دیدار با بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا باید تقریباً ۱۰۰۰ پوند بپردازند.

شیاطین سرخ با بازگشت به رقابت‌های برتر اروپایی در این فصل، باید در مرحله گروهی به مصاف بایرن مونیخ بروند. آنها همچنین به مصاف گالاتاسرای و کپنهاگن نیز خواهند رفت، اما بزرگترین بازی آنها مقابل بایرن و خرید جدیدشان «هری کین» خواهد بود. آنها برای این بازی که در ۲۰ سپتامبر برگزار می‌شود به آلمان می‌روند.

با این حال، هوادارانی که امیدوارند به آنجا بروند، به دلیل هم‌زمانی با یک رویداد مهم در شهر آلمان، مجبور خواهند شد پول بیشتری برای بلیت هواپیما بپردازند. این مسابقه در طول جشنواره «اکتبرفست» که یکی از مشهورترین جشنواره‌های جهان است برگزار می‌شود، و در این زمان قیمت هتل‌ها و پروازهای مونیخ بالاتر از حد معمول است.

هواداران یونایتد ۳۷۷۹ بلیت این بازی را خریدند اما گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی از آنها به دلیل تقاضای زیاد برای یافتن محل اقامت با مشکل مواجه خواهند شد، و برخی ممکن است مجبور شوند تا ۸۲۰ پوند برای پرواز مستقیم به مونیخ از منچستر بپردازند. نشریه میل گزارش داده که هواداران از این موضوع خشمگین هستند و سعی دارند با راه‌های خلاقانه قیمت‌ها را دور بزنند.

گفته می‌شود برخی از آنها از طریق سالزبورگ در اتریش خود را به این بازی می‌رسانند و بعضی دیگر به سوئیس می‌روند تا از آن طریق در روز بازی حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: تصاویر| زندگی پر زرق و برق هری و کیت کین در «هالیوود آلمان»/ از رستورانی با خاویار لاکچری تا دوست‌های جذاب

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی